Micke_Nilsson
Kan man muta nån till bättre väder? =)
Du får gärna förklara för mig hur man bär sig åt om man vill äga en fin bil och en fin hoj, och kanske en schysst snöskoter, UTAN lån?
Bara för att man har en lön lite över genomsnittet innebär det ju inte att man går och köper en massa fordon cash. Skulle jag köpa mina prylar jag har genom att spara ihop pengar till dem så hade det varit ganska tunnt med leksaker. Jag förstår inte vad folk har för problem med att ha lån på sina prylar. Jag ser det bara som vilken utgift som helst. Att betala hyra för att bo någonstans, att betala när jag äter på restaurang, att betala till Comhem för att se på TV m.m. m.m.. Min amorteringar ser jag som en "avgift" för att fartfyllt och roligt liv helt enkelt. Har man väl vant sig vid den utgiften varje månad är det ju inget problem.
Vill jag ha något vill jag ha det på en gång, inte om 5 år när jag sparat ihop till det.
Allr är olika inte sant ? Jag vägrar ta ett lån har jag inte stålar handlar jag inte punkt.
PS. Inom kort ( om allt är som det ska vill säga med kärran ) kommer att stå en Vette Cab -65 bredvid Camaro 69:an