Min CRM har skurit en gång på 12 år...o det var för en månad sedan Annars har inget krånglat på den, funkar skitbra. Vet inte hur bra en KDX håller, men som sagt satsa på CRM eller KDX. Om du vill lägga ut lite drygt 15.000.
Vikingarockaren skrev:Jag har fått en hyffsat bra bild nu. Vad är det som brukar gå sönder på crm:en då? Bara cyllen? Vad kostar en ny cylle till crm då?
Jag vill hällst ha en mellan 13-22000. JAg tänker köra urpluggat tror jag men hur fort går crm:en ostrypt då? Och dt:n har hört att den bara går 120 ostrypt?
Jag har tänkt å¨köra ostrypt och dreva ner så man får bra mycket bättre acc. (så att man kan dra upp på bakan och så lättare.
Poffer skrev:Bry dig inte om hastigheten. Orginal drevad orkar inte crm:en varva ut på sexan. Då gör den ungefär 135 km/h på femman. Men orginal drev kör man INTE med. Landsvägsdrevning på en offroad funkar inte Nu har jag drevet ner den en hel del. Så nu gör den 135 fullvarv på sexan. Är det ngt som går sönder på crm så e det cylindern. Men då får du ju självklart ha otur. En ny cylinder med allt som behövs till kostar ungefär 3000 kr. Köp CRM
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |