2. Om man skulle flytta till skåne eller liknande då går det för fan inte att höra vad de säger. Svälj gröten och prata svenska!
Japp då har man kört första vändan med nya hojen!
9mil blev det, och fan va kul det va
Ska du åka imorgon Martin, kom förbi så får du se kawan
jag var på G mötte en grå ktm på vägen till garaget där hojen står! MEN NEJ!! det står e lastbil framför! det saknas ca 10 cm för att jag ska kunna ta mig förbi med hojen !!
Funderar seriöst på att flytta söderut finns bara två problem.
1. Går 5-skift på en fabrik här i stan så skulle vilja ha något liknande där man nu flyttar.
2. Om man skulle flytta till skåne eller liknande då går det för fan inte att höra vad de säger. Svälj gröten och prata svenska!
I filmen har dom hittat någon inföding från någon lappby lång ute i ingenstans. För det är precis där vidsel ligger.. ^^2811015http://www.youtube.com/watch?v=ruZQhRzV05o
ska ni säga!
massa häääärligt blått där uppe idag ja, nu ska det ut och köras satan
lite trist med all grus bara... men det får väl gå ändå
Det jag menade med 5-skift och fabrik var att jag är nöjd med jobbet jag fått, och vill ha ett jobb klart innan jag flyttar. Men vet du någon fabrik som behöver en arbetare så är det mer än välkommet att hojta till!2810983Tror du på allvar att det bara finns fabriker i Piteå?
Välkommen till Sthlm!
Visste faktiskt inte om att Piteå va befolkat.Trodde Piteå var en venerisk sjukdom
javizzt!
haha det där var det sorgligaste jag läst idag!
ja å polaren som äger lastbilen är på bb med frugan å poppar ut en knodde,så han var inte så sugen att komma å flytta lastbilen! det mest frustrerande var att det var så lite det saknades för att få ut hojen!! ajaj jag får vänta ett tag till. å nu har jag ju börjat med fighterbygget!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|