Vad är det dummaste du har hört?

Tommy.exe

Guest
Låt mig gissa? Hon blev morsa vid 19 års ålder, båda barnen har olika pappor, den ena pappan har stuckit och jobbar numera som svetsare på någon firma någonstans och den andra vet man inte vart han är. Tjejen hoppade av skolan och drömmer om att en dag kunna ge lille Kevin och William ett eget sovrum.

Har jag fel?

Om hon gick ut gymnasiet med fullständigt betyg vet jag inte. Jag betvivlar det dock. Hon gick hotell/resturant. Hon jobbar nu på en monteringsfabrik, där hon träffade sin sambo som jag TROR är pappa till båda barnen.
Men det var nog ingen som gjorde ett faderskapstest. :) Han är f.ö ungefär lika bright....

Kom på några till om den här tjejen. Som sagt så gick hon H/R i gymnasiet. Nån gång i första ring så skulle dom laga kalvfilé, fläskfilé eller oxfilé eller nåt sånt. Varpå hon helt bestört kläcker ur sig: VA? kan man göra filé på fler djur än fisk??

En annan gång så sitter ett gäng i en bil. Nån säger nåt om att han e sugen på pepparkakor, varpå det aktuella fruntimmret får ett hysteriskt skrattanfall i baksätet.... Alla vänder sig om och tittar på henne å undrar vad det är som är så roligt. Då säger hon:

Ja men jag tyckte att du sa pepparkakor!!! alltså kakor med peppar på!! så dumt!!


Att den här tjejen inte fick avelsförbud är för mig en gåta.....
 

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Göteborg / Hisingen
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Några polare och jag satt och spela någon frågesports...

Frågan:
-Vilka fåglar kan inte flyga?

Polaren:
-En pingvin utan vingar.

Ja han var gravallvarlig och fattade inte varför vi hade så roligt över svaret.
Tog ett tag när vi försökte förklara också ;)
 

eled

Guest
Alla komentarer, löften, bilder och önskemål om att få komma till skott och "ligga" jag fått på det här forumet. Många är de dummatse jag hört.

-Jamen, jag kan ju köra bakhjulet utanför ditt jobb, då vet du vem jag är när jag hämtar dig..:rolleyes:
 

SW

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2006
Ort
örebro
Hoj
kx 250, sporthoj till nästa år får man hoppas
Du har ju strikt ansvar om din hund biter någon annan, snubben vill ju visa på att björnarna är statens "ägodel"....Vilket iof är lite fel då det klart och tydligt står att allt vilt tillhör kronan, han kanske ska stämma kungen istället.

Med det kan säkert någon debatera om det faktiskt finns adekvat kausalitet, då kronans djur faktiskt orsakade snubbens skador.

jag säger inte emot dig, tycker han får skylla sig själv om han går i skogen och hoppas inte han får rätt. Säger bara att det inte förvånar mig om han får ut deg.

älg varg, björn lo med flera är STATENS vilt.

Tjejens polare: Solen och månen är samma sak.
:confused:

haha... kom att tänka på vad jag läste i tidningen för nåt år sedan om ett äldre amerikanskt par som åkte till nordnorge för att se midnattssolen .. när dem kom hem stämde dem (eller försökte minns inte hur det gick) resebolaget . - det var ju samma sol som dom hade hemma!
 
Last edited:

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -05
Fråga på den tiden ett helrör rymde 75 cl:
Hur mycket rymmer en sjuttiofemma??

Läraren till Eva; Hur många tal finns det mellan 0 och 1?
Eva: 10 st.
Läraren: Jaha, kan Du räkna upp de tio talen?
Eva: 0,1 0,2 0,3 ....... 0,9 0,10.
Läraren: Okej, är 0,11 större eller mindre än 1?
Eva: Större så klart!
 

krabbsaltarn

Boom shakalak
Gick med
25 Jan 2008
Ort
Riverlake
Hoj
XT660R / X
SVT uppdrag granskning ang Förbifarten - Pinsamt SVT!

De flesta vägrar redan nu flytta till stockholm pga av bilköer och svårighet att hitta boende - trots att det finns jobb och brudar :tuttar

Så-funkar-det ang trafikökningar: Bostäder byggs och då krävs vägar till dessa. Flera vägar behövs för när det blir många bostäder. :näsblod

Essingeleden stod klar 1966, sedan dess har inget hänt i Stockholm avseende kapacitetsökningar i innerstan. :va

Snart (2009) kommer 20 000 nya bosättare till Stockholm med hojjar och bilar, var ska dom köa? :mad:

(nej jag är inte infödd stockholmare men väl en korkad inflyttad norrlänning som borde stannat kvar och levt på bidrag och köpt ny skoter varje år bara för att jag föddes i närheten av en guldgruva och ett vattenkraftverk)
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Om hon gick ut gymnasiet med fullständigt betyg vet jag inte. Jag betvivlar det dock. Hon gick hotell/resturant. Hon jobbar nu på en monteringsfabrik, där hon träffade sin sambo som jag TROR är pappa till båda barnen.
Men det var nog ingen som gjorde ett faderskapstest. :) Han är f.ö ungefär lika bright....

Kom på några till om den här tjejen. Som sagt så gick hon H/R i gymnasiet. Nån gång i första ring så skulle dom laga kalvfilé, fläskfilé eller oxfilé eller nåt sånt. Varpå hon helt bestört kläcker ur sig: VA? kan man göra filé på fler djur än fisk??

En annan gång så sitter ett gäng i en bil. Nån säger nåt om att han e sugen på pepparkakor, varpå det aktuella fruntimmret får ett hysteriskt skrattanfall i baksätet.... Alla vänder sig om och tittar på henne å undrar vad det är som är så roligt. Då säger hon:

Ja men jag tyckte att du sa pepparkakor!!! alltså kakor med peppar på!! så dumt!!


Att den här tjejen inte fick avelsförbud är för mig en gåta.....

Det finns behov av billig arbetskraft för enklare arbetsuppgifter i framtiden också
 

frostah

Gatukändis!
Gick med
19 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället, jävla bajs :(
igår trodde en kollega att ett svart hål är något man gräver fram.
Hysteriskt kul :)
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Hört och hört. En kompis flickvän skulle öppna min vinare för några helger sedan. Bra skit med skruvkapsyl i lättmetall. Lättillgängligt m.a.o.

Vi sitter och väntar i vardagsrummet när hon efter några minuter kommer ut med flaskan och utbrister "Det går inte!", varpå jag ser vinöppnaren helt nedskruvad i kapsylhelvetet.

Jag skrattade så att jag grät. Flaskan sparade jag. Bra minne.
 

Eken

Jorå...
Gick med
26 Mar 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
GSX-R 1100 W -95
Vi var ett gäng som spelade TP en av tjejerna får frågan om vad sundet mellan Sverige och Danmark heter:

Tjej: Jag vet inte vad det heter..
Alla: Kom igen nu, nåt sund måste du ju kunna!
Tjej: Nej, jo jag kan ett, men jag vill inte chansa för det är säkert fel..
Alla: Kom igen nu,chansa!!
Tjej: Lova att inte skratta om det är fel.
Alla: Vi lovar!! (många fingrar i kors)
Tjej: Östersund.

Alla ligger dubblevikta av skratt en lång stund...

Gissar att tjejen var i 25 års åldern..
 

Lind

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Ort
Nora
Hoj
Yamaha MT-09 SR 2014
Här är en klassiker från när jag gick på lågstadiet som jag fortfarande kommer ihåg.

På rasterna brukade vi spela fotboll och en gång blev målvakten lite sur och skulle skälla ut sitt lag och sa helt sonika: "Hade den där gått in så hade det blivigt mål"... och ja.. det hade det minsan. Hehe.
 
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Alla ligger dubblevikta av skratt en lång stund...

Gissar att tjejen var i 25 års åldern..

:rofl Den var klart bäst hittills, även om den inte var SÅÅÅÅ jävla dum.
Fyfan vad elakt att dessutom skratta åt henne, det är minst halva nöjet :D
 

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Inte hört då, men ändå kul.

När jag gick i 9:an och hade Bild och form så fick alla i klassen ett varsitt blankt A4 att rita på.
Läraren sa -Nu kan ni börja rita uppgiften, men glöm inte att skriva namn på baksidan av pappret, varpå alla vänder på det tomma pappret och skriver sitt namn. :rofl
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Satt och tjöta med en tjej över msn. Hon fyller år idag så hon berättar att hon har bakat en kladdkaka...

"Tack tack:) kul å bli grattad!
ja då..jag har dock jobbat..men gjort kladdkaka med vitchoklad, syfylis med grädde nu när jag kom hem."

:zpy

Någon som vill ha lite kladdkaka? :D
Physalisbär är gott, syfilis är inte bra. Kan en syfylis månne vara en ollad physalis? :D

Alla komentarer, löften, bilder och önskemål om att få komma till skott och "ligga" jag fått på det här forumet. Många är de dummatse jag hört.

-Jamen, jag kan ju köra bakhjulet utanför ditt jobb, då vet du vem jag är när jag hämtar dig..:rolleyes:
Hehe, hårt att vara ♀ här på SH. Har tyvärr ställt in min hoj för vintern och jag antar att en handbromsvändning med en Peugeot utanför ditt jobb inte heller resulterar i nåt :ligga? :gnissla :rolleyes:
 

Gothmog

Ny medlem
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Bandit 1200S 2004
Skulle skänka bort en gammal bokhylla på nätet för några år sedan...

Fick ett mail från Stockholm som gick något sånt här:

Hej, micket intresse för den bokhylla finnas den kvar?
Hyr jag åka mig kommunalt dit för att hemta?
M.v.h. Abdullah

1. Jag bodde 50 mil därifrån.
2. Hur fan tar man med sig en 3x2 meters bokhylla på bussen?
:va
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top