Ruggigt snabbt svar Tack. Det som jag tycker är snyggt är att de "fyller ut". Framför allt framdäcket. Inget bra att åka med alltså. Synd! Finns det något modernt däck som liknar detta men är bra att åka med?
Nå, går det åt helvete i 110 slår man sig också. Vad "mainly for display purpose" betyder i fråga om körbarhet vet jag inte men bättre säker än ledsen..
Just därför jag frågar naturligtvis. Snygga retrodäck som går att köra med vore najsVill man kunna KÖRA med hojen också så gäller bra däck. Alla som fattar något uppskattar en hoj som är avsedd att köras med. Och alla ser skillnaden när byggaren inte förstått det...
BMW R75/7 som är ombyggd till scrambler av förre ägaren. Just nu sitter det crossdäck på vilket kanske inte är optimalt.Vad är det för mc de ska sitta på?
Vill man kunna KÖRA med hojen också så gäller bra däck. Alla som fattar något uppskattar en hoj som är avsedd att köras med. Och alla ser skillnaden när byggaren inte förstått det...
Jag har Dunlop TT100 på Hondan, är det rätt Hittils har hittils jag inte upplevt att däcken är begränsningen. Vad jag dock upplevt är att hojen "spårar" mer än övriga hojar efter den dåliga vägen där jag bor speciellt där väghyveln dragit fåror i asfalten.
Du KÖR ju med hojen Bosse!
Då är jag klar med denna tråd. Tack för svaren ni som svarat konstruktivt
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION