Ravetrancer
Now even more badass!!!
hmmmm....
[ADSL]Superhawk oc h Maidenfan delar ut nazzemusik, låter fint......banna såna idioter
[ADSL]Superhawk oc h Maidenfan delar ut nazzemusik, låter fint......banna såna idioter
Ravetrancer skrev:hmmmm....
hörru du din slyna, vaddå söker????? Vad fan vet du om man sökt eller inte???CorbenDallas skrev:Konstigt att det bara är blattar som säker efter nassemusik....
(nu lär det bli liv i luckan...)
Ravetrancer skrev:hörru du din slyna, vaddå söker????? Vad fan vet du om man sökt eller inte???
Och du kan ge dig fan att det blir i luckan ditt din förbannade svenne...........gå o knulla din syster som sig bör här i Sverige ditt inavlade skåneas......![]()
zykl0n skrev:
....klipp....
Planer finns på att ändast köra med reggade användare snart.
DreeTman skrev:Hur skaffar man sig ett användarnamn i så fall? vore kul att ha ett.![]()
Ravetrancer skrev:om man har 120gb hårdisk betyder det att den skall vara full då???? eller ska man dela ut vilken skit som helst?????
Ravetrancer skrev:gå o knulla din syster som sig bör här i Sverige ditt inavlade skåneas......![]()
Ravetrancer skrev:hörru du din slyna, vaddå söker????? Vad fan vet du om man sökt eller inte???
Och du kan ge dig fan att det blir i luckan ditt din förbannade svenne...........gå o knulla din syster som sig bör här i Sverige ditt inavlade skåneas......![]()
Blip skrev:Ja det är ju fan tur att du inte är representativ för de invandrare jag umgås med![]()
tror du det???????KIRE skrev:Är du rasist?
Ravetrancer skrev:snacka inte skit nu, pladdra i nattmössan kan du göra nån annanstans.....
CorbenDallas skrev:Konstigt att det bara är blattar som säker efter nassemusik....
(nu lär det bli liv i luckan...)
twinner666 skrev:[ADSL]Superhawk
'[ADSL]Superhawk 'delar inte ut nazzemusik!!! blev ett nog lite missförstånd/förväxling
men maidenfan delar en massa jävla nazzemusik....
jävla nolla![]()
![]()
det värsta är att det är nån här på forumet...
twinner666 skrev:snacka om "totalslut" människa....
det var jag som hittade det!! och jag är så vitt jag vet helt svensk..![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |