Vad är det för motorcykel jag letar efter?

Gunsan

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
CBR600rr Grafitti edition 2008
Helt klart är det en hoj med lite kubik som krävs om du vill ha bättre bottendrag.
Billig försäkring är ju BMW kända för och även att passa bra att köra lååångt med på typ Autobaan.
Min pärla uppfyller din spec, och med ett laser-system låter den ännu mysigare :tummenupp

R1100S BMW tror jag skulle passa, lite före sin tid med att ha avgasystemet uppe under sadeln redan på hojar från 1999, ja Ducati var först:)

/Maria

floff

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2007
Hoj
SV650S -06
Hm, nu börjar jag få en lite bättre bild av det hele. Jag har fått upp ögonen för ett par tre modeller jag inte visste fanns. Nu skall jag åter till att lusläsa sporthojsforumen efter hur dessa beter sig. Jag tackar så mycket för svaren & önskar er alla en fröjdeful jul

JoPPe

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Flertalet
En Buell kanske...? Låter som jag vet inte vad, går inte att köra fort på p.g.a. att man blåser av...

BUELL-XB9R.jpg

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Hoj
Suzuki
Hm, nu börjar jag få en lite bättre bild av det hele. Jag har fått upp ögonen för ett par tre modeller jag inte visste fanns. Nu skall jag åter till att lusläsa sporthojsforumen efter hur dessa beter sig. Jag tackar så mycket för svaren & önskar er alla en fröjdeful jul

Kom igen nu, håll oss icke på halstret. Vilka har du nappat på?

Superlight

SDK #2003 & BoTT #41
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
Ducati 1050® by Hypertrick
Ducati 916. Bra ljud, bra botten, riktigt billig försäkring, går att åka långt med, går halvfort. Inte fler fel än andra hojar.

agazza

Grövre än Jwzrd!
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
ingen :(
er6n tror jag är för dig, men den är inte såvärst kraftig, men den är billig att köpa och äga.

annars alla andra butiks streetfighters.

visst är vi jobbiga :D

vill du va värst tycker jag du ska ta en suzuki b-king när dom nu börjar säljas eller fz1n :yoparty

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
KTM 525 -06
Hahaha... Alla ger tips på den hojen som dom själv äger!... Jag hänger på, du ska ha en KTM 660! :) Men du kommer inte ha några pungkulor kvar efter en längre tur då dem skakat sönder, du sitter så upprätt så du får hålla dig fast i styret, du kan inte köra motorväg nån längre tid utan att få ryck på att nästan sitta med full gas. osv osv osv...

Bara negativt, men en sån ska du ha! :)

floff

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2007
Hoj
SV650S -06
De jag skall titta extra på är:
ER6-n
Suzuki SV
BMW F800S

Suzyki SV tyckte jag var fin och ER6 med. BMWn var lite dyrare. Jag vågar mig inte på duccar eller bueller för jag är osäker (i skrivande stund) på om det finns serviceställen för dessa där jag bor (på en kalkrik ö nära dig), men det är långt ifrån osagt att de är uteslutna. Vafan skall det regna för, jävla gud, jag vill köra hoj!

... och jag är mycket medveten om dragningskraften hos en mäktig enstånka ala KTM efter att ha tjuvtittat på Gotlandring litegrann tidigare i somras...

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...