Vad är det här för något

VaktBleppe

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2007
Hoj
Lifan 05
Jag vänder mig hite ftersom ni verkar ha ganska stor koll på dessa små saker.

vad är det här för modell osv? det enda jag vet är att den är köpt på Hobbex för något år sedan. är väl en Pocketbike om jag inte har förstått fel?

det kan vara bra att veta vad det är för något om man behöver köpa något nytt till dom hehe och Hobbex säljer inte längre tydligen

NSR125_94

Njuubie
Gick med
31 Dec 2006
Hoj
Honda NSR 125 -98 ||| Honda cr 250 -91
Det är en Pocketbike, Reservdelar finns på superbilligt.se , birkaimport.se , furiusracing.nu Och många fler.. Bara att leta på google

NSR125_94

Njuubie
Gick med
31 Dec 2006
Hoj
Honda NSR 125 -98 ||| Honda cr 250 -91
så är det samma delar till alla eller vad?

Nej tryck på minimoto 49cc på reservdelar... Jag tror det ska passa från 14 e och sånnt.. Men det är ju el:va

Bara att skruva bort det som e trasigt och kolla om det ser lika ut , eller om det e kolv eller nått sånnt så står det ju hur stor dom är. Men annars e det bara att ringa och höra..

så är det samma delar till alla eller vad?

Nej tryck på minimoto 49cc på reservdelar... Jag tror det ska passa från 14 e och sånnt.. Men det är ju el:va

Bara att skruva bort det som e trasigt och kolla om det ser lika ut , eller om det e kolv eller nått sånnt så står det ju hur stor dom är. Men annars e det bara att ringa och fråga..

Last edited:

VaktBleppe

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2007
Hoj
Lifan 05

Bara att skruva bort det som e trasigt och kolla om det ser lika ut , eller om det e kolv eller nått sånnt så står det ju hur stor dom är. Men annars e det bara att ringa och höra..

Bara att skruva bort det som e trasigt och kolla om det ser lika ut , eller om det e kolv eller nått sånnt så står det ju hur stor dom är. Men annars e det bara att ringa och fråga..

Ja det är inget som är trasigt nu. men brombsbeläggen är inte som nya precis men man vet ju aldrig saker kan gå sönder eftersom den används dagligen

1Ce

Ny medlem
Gick med
26 Nov 2004
Hoj
Snakepit Cobra , Yamaha YZ 80 -93
Är det en pocketbike är det inte samma reservdelar.
Till en minimoto.

hör med Alex på minimotocenter.se :).

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM