Nej, går inte att öppna men den har knappar: Framåt, bakåt och play/pause.Kan man öppna den? Har den knappar? Hur reagerar den på el?
Aha, det är nåt Stasi-verktyg alltså? Här gäller att gräva ner den kvickt.Det är en av klockringarens buggar.
Under normala fall skall den vara insydd i tyget och inte lossna, men nu kommer dom att försöka röja upp spåren.
Om jag vore du skulle jag flytta ut i skogen de närmsta månaderna, och hålla riktigt låg profil.
Nej, inget USB, bara laddkontakt och hörluruttag. Hörs ingenting när man trycker in lurar.Har den USB?
Ja, men bluetooth till vad? Och i mina byxor? Mystiken tätnar...Grattis till din nya bluetooth!
Sony Ericsson MW600
Den är ett bluetoothheadset. Inbyggd display och mikrofon. Sedan kopplar man in lurar till den. Men eftersom det nog är en pryl som hängt med några år börjar den kanske vara död vid det här laget.
Är det förresten någon som i dessa dagar av smarta klockor som kommer ihåg Sony Ericssons MBW-klockor? Kopplades till telefonen med blåtand och kunde visa vem som ringde en och om man fått SMS och lite såna småsaker.
tanken är att du ska plugga in ett par hörlurar med mikrofon, ha den där sittandes i någon bröstficka eller liknande och ha den uppkopplad mot din telefon - handsfree! Eller för att lyssna på musik.
Sony Ericsson MW600
Den är ett bluetoothheadset. Inbyggd display och mikrofon. Sedan kopplar man in lurar till den. Men eftersom det nog är en pryl som hängt med några år börjar den kanske vara död vid det här laget.
Är det förresten någon som i dessa dagar av smarta klockor som kommer ihåg Sony Ericssons MBW-klockor? Kopplades till telefonen med blåtand och kunde visa vem som ringde en och om man fått SMS och lite såna småsaker.
Okej, det är bara att ladda batteriet och köra ihop med valfri telefon då? Tja, då blev det ett par billiga byxor, med tanke på extrautrustningen!Jag hade två sådana. Fantastisk produkt. Varför finns inte lika bra produkter idag?
Jag hade två sådana. Fantastisk produkt. Varför finns inte lika bra produkter idag?
Men förresten...
Kan man inte lika gärna stoppa lurarna direkt i telefonen? Alltså, vad tillför blåtandsmojen, allt finns ju redan i dagens telefoner?
Jag hade två sådana. Fantastisk produkt. Varför finns inte lika bra produkter idag?
Kan man inte lika gärna stoppa lurarna direkt i telefonen?
Okej, det är bara att ladda batteriet
Men frågan kvarstår: Varför hittade jag den i mina nya byxor?
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|