Vad är det hemska med att vara hora?

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Bara för att reda ut begreppen innan vi diskuterar vidare - med vänsterhål menar du 2:an..?:va

Nej nej. Om tejen ligger med benen till vänster så blir det ettan. Ligger hon med benen åt höger så blir det tvåan. Alldeles för många variabler med det begreppet.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Om det var ett jobb som inte var mindre otrevligt att gå till än något annat jobb man inte vill ha tror jag att vi hade haft fler "vanliga" människor som prostituerade sig.

Jag undrar varför du utgår ifrån att den prostituerade/horan skulle vara en kvinna.

Om jag ska välja mellan att tjäna 100:-/timme och räfsa löv eller 1000:-/timme (jag har ingen koll på löneläget) för att ha sexuellt umgänge med flera olika individer var dag så räfsar jag löv.

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
sen är det nog så att en hyfsad andel av dom som väljer att sälja sig faktiskt inte mår så bra av det utan gör det andra skäl och det egentligen är ett självdestruktivt beteende som i sig är ett symptom på att personen i fråga mår väldigt dåligt psykiskt.
Självskadebeteenden kan ta sig många uttryck, ja! Jag kan rekommendera att läsa dokumentärboken 14 år till salu, som handlar om en fjortonåring tjej som börjar sälja sex, blir utnyttjad, misshandlad, sönderskuren där nere av krossade flaskor av sjuka torskar mm, men hon kan inte sluta, trots att hon inte ens får pengar på slutet. Hon blir omhändertagen, får sin mobil beslagtagen mm, men lyckas ändå hitta torskar för att fortsätta. Det är en mycket gripande bok som verkligen bekräftar att det vi bara ser på tv, och tror bara händer för andra, finns mitt bland oss, för att dom som gör konstiga saker ser ut som alla andra, och dom med ett självdestruktiv beteende är experter på att dölja det för omgivningen, och se otroligt pigga och glada ut på utsidan.

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
Om det var ett jobb som inte var mindre otrevligt att gå till än något annat jobb man inte vill ha tror jag att vi hade haft fler "vanliga" människor som prostituerade sig.

Jag undrar varför du utgår ifrån att den prostituerade/horan skulle vara en kvinna.

Om jag ska välja mellan att tjäna 100:-/timme och räfsa löv eller 1000:-/timme (jag har ingen koll på löneläget) för att ha sexuellt umgänge med flera olika individer var dag så räfsar jag löv.

Det finns massor med jobb jag inte vill ha även om de är extremt välbetalda. Det betyder inte att jag vill förbjuda dem. En kompis fick bra med betalt för att hjälpa till med att sanera en oljesilo. Jobbet var tydligen fruktansvärt, men han behövde pengarna. Förbjuda?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det finns massor med jobb jag inte vill ha även om de är extremt välbetalda. Det betyder inte att jag vill förbjuda dem. En kompis fick bra med betalt för att hjälpa till med att sanera en oljesilo. Jobbet var tydligen fruktansvärt, men han behövde pengarna. Förbjuda?

:) Var skrev jag att jag vill förbjuda något?

Tror du att din vän hellre hade prostituerat sig för samma lön eller även en högre lön?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Funderar TS månne på att dryga ut sina inkomster lite?

Nej inte dryga ut, ersätta. De är primärt fritid jag e ute efter, eller iaf tid utanför byggen...

Hur illa kan de va att bli rövknullad fysiskt? visa verkar ju gilla det så så illa kan de inte va, och lär ju inte va bara bögar som köper en, om man ponerar att man har tre kunder om dagen 10 dagar i månaden då e de ju bara 30 samlag i månaden, de e ju långt under va man har i vanliga förhållande n så förslitningen kan ju inte va så hemsk, och istället för att guld jobben består av att klamra kabel i solen så e de ligga med nån snygg brud

Argumentet beroende och traficing håller inte för där e inte horeriet de hemska.

Last edited:

Tallefjant

vacker och genomklok
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
honda rs250, 748SPS
Det ar val bara hemskt for de horor som ar horor mot sin vilja, och vad som ar hemskt for dom ar ganska latt att forsta..

Precis som med drogproblem tror jag det ar battre for alla att gora det lagligt, reglerat av staten. Dom anda forlorarna ar oansvariga hallickar och langare.
Moralpanik samt PK gor att detta inte kommer handa inom overskadlig framtid

blackizzz

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2012
Hoj
Yamaha YZF R125 -11
Om man skall vara riktigt krass så är ju faktiskt prostitution ett av de äldsta yrkena som fortfarande existerar. Det är ju i sig inte olagligt att sälja sin kropp på det sättet, men det är olagligt att köpa.
Ett loophole vore ju att ge en gåva, med gåvobrev. För att sedan ha "gratis" samlag...
Borde inte lagen kunna säga någonting om så länge som det handlar om samtycke...
(bara min hypotes som juridikstuderande)

Det hemska är förmodligen just att det ses som ett "tvång" eller en "tillflykt" när ingenting annat finns att tillgå.

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Tycker det är sjukt löjligt att ett gäng stolpskott ska sitta och bestämma vad folk får och inte får göra med sina kroppar, wtf...
Ifall någon vill sälja sina hål eller trycka kanyler i armen så låt fanskapen göra det, each to their own liksom...

Det går dock köpa sig en hora, "spela in en film" som du sedan betalar henne för att medverka i, eller har jag fel?
Isåfall så kan man lika bra ta bort lagen som förbjuder folk från att köpa sex, lol.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Det går dock köpa sig en hora, "spela in en film" som du sedan betalar henne för att medverka i, eller har jag fel?
Isåfall så kan man lika bra ta bort lagen som förbjuder folk från att köpa sex, lol.

Fan va underbart! Där har du nyckeln till en laglig bordell. Man har helt enkelt en filmstudio där kunden qnullar sin hora och betalar för att det hela filmas. Vad han sedan gör med sin film blir upp till honom.

Vore rent kul att göra det hela i praktiken. Vilket jäkla liv och bråk det skulle bli.
Jag skulle nog satsa på en rullande bordell, förlåt filmstudio i en stor skåpbil. Och så kör man runt mellan landets festivaler. Så är man ständigt på plats där det finns mycket folk.
Krävs nog att man sköter allting till 100 % korrekt i övrigt, betalar personalen vitt och har korrekta anställningsavtal mm.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Fan va underbart! Där har du nyckeln till en laglig bordell. Man har helt enkelt en filmstudio där kunden qnullar sin hora och betalar för att det hela filmas. Vad han sedan gör med sin film blir upp till honom.

Vore rent kul att göra det hela i praktiken. Vilket jäkla liv och bråk det skulle bli.
Jag skulle nog satsa på en rullande bordell, förlåt filmstudio i en stor skåpbil. Och så kör man runt mellan landets festivaler. Så är man ständigt på plats där det finns mycket folk.
Krävs nog att man sköter allting till 100 % korrekt i övrigt, betalar personalen vitt och har korrekta anställningsavtal mm.

Haha ja ska på festival om en vecka och ska bo i skåp bil, bara sätta go pron i taket.:fakta

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T

Jag gissar att resultatet blir liknande som för killen i den polismålade bilen. Myndigheterna ligger på en dygnet runt.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj

Haha ja ska på festival om en vecka och ska bo i skåpbil, bara sätta go pron i taket.:fakta

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Jag gissar att resultatet blir liknande som för killen i den polismålade bilen. Myndigheterna ligger på en dygnet runt.

Ja, man skulle verkligen tvingas att sköta sig till punkt och prick.

Antagligen så skulle man lämpligtvis tvingas hyra sin personal från nåt billigare eu-land vilket skulle skapa ännu mer hysteri.

Men det positiva är att man nog skulle få en jäkla massa gratis reklam i media. Första sidan på Aftonbladet.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping