Raderad medlem 61114
Guest
Super Duke 990. Alla andra har fel!
Jag hade en hornet 600 -08. Går galet bra om man varvar på. Har ABS. Lätt och rolig. Dock ful. Finns som 1000cc. Hade en z1000sx -12 som var riktigt skoj.Både nakenhoj och motard skulle funka, lite lite vindskydd på motarden men kan inte få allt.
Håller med dig om två cylindrar och 800 cc. Tips på modeller? Gärna år också. Stort tack
En kompis hade en sån och provade min Street Triple R en sväng. Han kom tillbaka och skrattade ordentligt. Hans hoj gick fortare, men absolut inte lika hanterbar och kul.Yamaha FZ1
Plus på den!Yamaha FZ1
Hmpfff…En kompis hade en sån och provade min Street Triple R en sväng. Han kom tillbaka och skrattade ordentligt. Hans hoj gick fortare, men absolut inte lika hanterbar och kul.
Finns bara ett alternativ. Supermotard o gärna under 800 cc. Roligare blir det inte om du har ambitioner att lära dig lite lek med bakhjul osv?. Annars funkar det andra skriver.Tjena!
Som rubriken lyder söker jag tips på rolig/snabb hoj för max 50.000. 180 cm 80 kg.
Prio 1 är att hitta en så rolig hoj som möjligt som håller för att köras dagligen och då mest landsväg men även stadskörning.
Prio 2 är ABS(stort plus) och inte allt för gammal.
Sporthoj är såklart önskemålet men prisklassen är svår så alla tips och råd mottages med glädje.
Tack på förhand!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |