Vad är det som luktar i en fis?

Try

Snabb tysk!
Gick med
16 May 2011
Ort
Nacka
Hoj
BMW S1000RR -15
Det heter "sharta" kort för shit och fart, provade detta förra sommaren när min brorsdotter tryckte ner snorkeln i Gullmarns härliga vatten:tummenupp, rännskita 3 dygn till utedasset dag som natt!!

Jag var ute och skulle hämta en tavla som vi hade beställt, (i Thailand) kände prutten komma och stretade inte emot. Släppte av den och upptäckte i samma ögonblick att röven hade lurat mig. Tur att man hade kalsonger under kortbyxorna ;) men att gå 1 km med bajs i fillingarna är ingen höjdare, speciellt inte i 35 graders värme. Så utomlands efter främmande stark mat så pruttar jag alltid på toan numera ;)
 

Jokke_

No money, No honey!
Gick med
16 Jun 2005
Ort
Malmö
Hoj
Hojlös
Jag var ute och skulle hämta en tavla som vi hade beställt, (i Thailand) kände prutten komma och stretade inte emot. Släppte av den och upptäckte i samma ögonblick att röven hade lurat mig. Tur att man hade kalsonger under kortbyxorna ;) men att gå 1 km med bajs i fillingarna är ingen höjdare, speciellt inte i 35 graders värme. Så utomlands efter främmande stark mat så pruttar jag alltid på toan numera ;)

Har varit i Thailand ganska mycket... tanken slog mig. Hur många har man egentligen mött där längs trottoarerna.. som har kommit passerandes med fullt i skit i kallingarna utan att man vetat om det. Är nog vanligare än man tror

Bara en tanke...
 

Try

Snabb tysk!
Gick med
16 May 2011
Ort
Nacka
Hoj
BMW S1000RR -15
Har varit i Thailand ganska mycket... tanken slog mig. Hur många har man egentligen mött där längs trottoarerna.. som har kommit passerandes med fullt i skit i kallingarna utan att man vetat om det. Är nog vanligare än man tror

Bara en tanke...

Mm vi tål ju inte allt ;) men nu är man iallafall en erfarenhet rikare. Min sambo frågade om jag hade skitit på mig, jag frågade varför hon undrade. Ser ju ut som du har gått på Gayklubb ;) Jag gick väl en aning bredbent där i hettan*skrattar*
 

Kymi

´Nte redit redi
Gick med
28 Jul 2005
Ort
Kristianstad
Hoj
Xr 650R
För att helt ovetenskapligt förklara varför man gillar sina egna,och ogillar andras:Det är helt enkelt avundsjukan som gör att man rynkar på näsan,man gör så automatiskt.Ju mer polarens stinker ju mer avis blir man,ju mer rynkar man på näsan :zpy
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top