Jonathan
Guest
MR.Robin skrev:2075289Nope.. men rackarns nära.. men ja visar va de ä nu istället..
En pennpistol med kniv
WTF, dagens ungdomar
Vad är det här:
MR.Robin skrev:2075289Nope.. men rackarns nära.. men ja visar va de ä nu istället..
En pennpistol med kniv
Jonathan skrev:2075297WTF, dagens ungdomar
Vad är det här:
MR.Robin skrev:2075300Typ turbo fäste till hoj.. man ser lite av avgasröret där
SuperMicke skrev:2665660Tänkte väcka liv i den här tråden med en enkel bild:
Exakt! Men du har nog inte förstått vad det hela går ut på, fast var inte ledsen för det. Jag ska förklara.Starstriker skrev:2665711Det där är en mun.
SuperMicke skrev:2665724Exakt! Men du har nog inte förstått vad det hela går ut på, fast var inte ledsen för det. Jag ska förklara.
Man lägger upp en bild som bara visar en liten del, eller en detalj av en större bild. Ex. man har en bild på en motorcykel, men visar bara t.ex. ett hjul och uppgiften för er andra blir att lista ut att det är en motorcykel.
Frågan är alltså:
Vad föreställer bilden?
Inte riktigt rätt. Det är en specifik person på bilden, men jag är ute efter ett "yrke" egentligen.Starstriker skrev:2665729En naken karl
SuperMicke skrev:2665732Inte riktigt rätt. Det är en specifik person på bilden, men jag är ute efter ett "yrke" egentligen.
SuperMicke skrev:2665732Inte riktigt rätt. Det är en specifik person på bilden, men jag är ute efter ett "yrke" egentligen.
Om du listar ut vem den specifika personen är så vet du också vad han gör för att försörja sig.Paradoxy skrev:2665742Hur fan ska du kunna få ut ett yrke ur den bilden?
Nej.korvgubbe skrev:2665749Tyngdlyftare?
Inte insatt, men jag kan nog svara nej på den frågan.korvgubbe skrev:2665749Gay-porr-skådis?
Ingen idrottare, men din smiley ger en ledtråd...Jonathan. skrev:2665933Ni har grävt fram min übergrümma tråd ser jag!
Det är en karl. Någon sorts idrottare ?
SuperMicke skrev:2665951Ingen idrottare, men din smiley ger en ledtråd...
Rocker stämmer. Ej svensk men han har varit här nyligen.Jonathan. skrev:2665957En rocker mao. Hmm, behöver nog en ledtråd. Svensk ?
SuperMicke skrev:2665966Rocker stämmer. Ej svensk men han har varit här nyligen.
Kan kanske gå med på att han är idrottare ändå. Spelar trots allt fotboll i ett ganska speciellt fotbollslag, men det är inte det han är känd för...
för mycket info kanske
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |