Thermal skrev:2289370Ugnsbakad lax rullad i olivolja och färska örter, varm potatissallad med balsamvinäger och en grönsallad.
ExXe skrev:2289406Är du kock?
För det lät jävla avancerat
Nepp, bara jäkligt road av matlagning. Dessutom är ovanstående rätt ganska enkel.ExXe skrev:2289406Är du kock?
För det lät jävla avancerat
Inte sist jag kollade.Rash skrev:2289411Eller gay?
Thermal skrev:2289415
Inte sist jag kollade.
Jonathan skrev:2289460Med hänsyn till detta svar bör du genast byta avatar
Jaha, och vad är det för fel på fiskpinnar? Snart ska du väl klanka ner på blodpudding också.Rocky skrev:2289487Muhaha!
Det är tydligen "bögigt" att vara intresserad av mat bland "sportcomarna", men jag byter inte min stil och matkultur mot ett par sunkiga fiskpinnar och en ful kärring för något i världen, fördomar vadå?
När skall "svensken" få lite stil på tillvaron, Konsum har ju faktiskt sålt olivolja i tio år nu ?
KalleNorton skrev:2289500Jaha, och vad är det för fel på fiskpinnar? Snart ska du väl klanka ner på blodpudding också.
fy fan
Rocky skrev:2289487Muhaha!
Det är tydligen "bögigt" att vara intresserad av mat bland "sportcomarna", men jag byter inte min stil och matkultur mot ett par sunkiga fiskpinnar och en ful kärring för något i världen, fördomar vadå?
När skall "svensken" få lite stil på tillvaron, Konsum har ju faktiskt sålt olivolja i tio år nu ?
Plåtniklas skrev:2289595En bit Lindh Excellence.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|