Vad äter du just nu?

Arvoitus

Guest
En sån där äcklig kompakt dammsugare. Den låg i kylen och Gud vet hur gammal den var, alla här är på semester och jag ska dessutom äta lunch om en stund, men alla dumma jävlar i telefon kan få än att stoppa i sig vad som helst... :huvet

MikkE

Guest
Arvoitus skrev:
2311226 En sån där äcklig kompakt dammsugare. Den låg i kylen och Gud vet hur gammal den var, alla här är på semester och jag ska dessutom äta lunch om en stund, men alla dumma jävlar i telefon kan få än att stoppa i sig vad som helst... :huvet
Låter inte så kul, här ta lite pasta!
800px-Pasta_with_tomato_sauce.JPG

Arvoitus

Guest
MikkE skrev:
2311275 Låter inte så kul, här ta lite pasta!

Tack, men har stoppat i mig makaroner och vegetariska köttbullar nu. Eller ja, hunden åt upp en del av det, men ändå :rolleyes:

Arvoitus

Guest
Nu kommer jag snart sätta i mig en sån där äcklig dammsugare till. Kanske två till och med. Oh behave!
NORRMÄN! DE KAN INTE PRATA! DESSUTOM PRATAR DE FÖR FORT! SLUTA RINGA! :huvet :huvet :huvet

"Olsson"

Mas jävil
Gick med
21 Feb 2005
Hoj
54
En delikat rätt beståendes av 2 st skivor skogaholms, ett stycke Siljan chark hamburgare och en klick senap :tummenupp

MikkE

Guest
Arvoitus skrev:
2311422 Nu kommer jag snart sätta i mig en sån där äcklig dammsugare till. Kanske två till och med. Oh behave!
NORRMÄN! DE KAN INTE PRATA! DESSUTOM PRATAR DE FÖR FORT! SLUTA RINGA! :huvet :huvet :huvet
Du kommer bli ett fetto! :4skrika
Jag kommer bli norrbagge snart, så mucka inte!

*äter maryland cookies*

Arvoitus

Guest
MikkE skrev:
2311438 Du kommer bli ett fetto! :4skrika
Jag kommer bli norrbagge snart, så mucka inte!

*äter maryland cookies*

Åh. Cookies, till mig? :tomten

Nä, går faktiskt NER i vikt. Fantastiskt vad lite överskottsenergi och lite löparglädje kan göra :hihi

Men fortsätter det ringa norrmän, skåningar och den där galna mannen från Haparanda vet ingen vad som kan hända :fatta! :4skrika

MikkE

Guest
Arvoitus skrev:
2311457 Åh. Cookies, till mig? :tomten

Nä, går faktiskt NER i vikt. Fantastiskt vad lite överskottsenergi och lite löparglädje kan göra :hihi

Men fortsätter det ringa norrmän, skåningar och den där galna mannen från Haparanda vet ingen vad som kan hända :fatta! :4skrika
Haha, men va fan vill de dååå??!!

Här får du lite norsk fårikål (typ kåldolmar)
frikl_2005_plate_frste_dag.JPG

Arvoitus

Guest
MikkE skrev:
2311504 Haha, men va fan vill de dååå??!!

Här får du lite norsk fårikål (typ kåldolmar)
frikl_2005_plate_frste_dag.JPG

Vad de vill? Ja, ibland har jag lust att fråga dem detsamma :4skrika
De beställer grejer, ställer dumma frågor, den dumma norrmannen skulle trots min bristande förståelse för hans språk prompt ha reda på återförsäljare först i Götebrog, sen i Lidköping, sen i Sundsvall o så vidare, tills jag tröttnade, sa att han mot våra principer kunde få köpa som privatperson, skicka ett mail, jag förstår inte vad du säger. Typ.
Igår fick jag förklara för en vuxen stockholmare hur han skulle gjuta ner sina markjärn, och hur en expanderbult funkade... Älskade vänner... :huvet

Men du. Det där var otäckt. Jag är vegetarian, ät det själv :hihi

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...