Vad beställa för personlig skylt?? (förslag)

IronMike

Guest
Jag skickade en begäran på personlig skylt till "femman" -MANLIG. Men det känns inte helt rätt, även om jag är manlig. Har ni några bra tips på andra ord som speglar ens personlighet?

Jag ville ha SINGEL men den va upptagen, men det kanske finns några roliga synonymer, eller ord i komb. med bokstäver som förkortar något skoj =)

Skylten ska sitta på en bruksbil. I dagsläget en Bmw M5 touring.. Men den ska ev säljas, men det ska bli nån busbil så att säga.

Vill ha en "catchy" skylt som folk retar sig på enormt när jag bränner bussfil, eller liknande...

:D
 

IronMike

Guest
Rigge skrev:
0OD00O... polisen kommer få svårt att se vem du är
Hahaha, den va bra, värd att tänka på. Perfekt även för de som vill kolla upp mitt reg nr när man göra fula omkörningar!


:hihi
 

Socrates

Guest
IronMike skrev:
Jag skickade en begäran på personlig skylt till "femman" -MANLIG. Men det känns inte helt rätt, även om jag är manlig. Har ni några bra tips på andra ord som speglar ens personlighet?

Jag ville ha SINGEL men den va upptagen, men det kanske finns några roliga synonymer, eller ord i komb. med bokstäver som förkortar något skoj =)

Skylten ska sitta på en bruksbil. I dagsläget en Bmw M5 touring.. Men den ska ev säljas, men det ska bli nån busbil så att säga.

Vill ha en "catchy" skylt som folk retar sig på enormt när jag bränner bussfil, eller liknande...

:D


VILLIG är ledig, och är ju ungefär samma som SINGEL

SLUT finns ju också...och då tänker jag inte på den svenska betydelsen :) Borde ju gå att få det godkänt.
 
Last edited:

Socrates

Guest
IronMike skrev:
Klockrent, myycke bra förslag :hihi :rofl

welhung ....inte rättstavat, men folk fattar nog :tummenupp

Gjorde en edit i mitt förra inlägg innan också...men du missade nog den.
 

IronMike

Guest
Socrates skrev:
welhung ....inte rättstavat, men folk fattar nog :tummenupp

Gjorde en edit i mitt förra inlägg innan också...men du missade nog den.
Haha fyndigt :banana ..får beslutsångest redan nu. Men VILLIG var lagom rumsrent..det kan förknippas med många saker.

:tuttar
 

Socrates

Guest
IronMike skrev:
Haha fyndigt :banana ..får beslutsångest redan nu. Men VILLIG var lagom rumsrent..det kan förknippas med många saker.

:tuttar

Ja, VILLIG är ju ganska rumsrent. Ska lura på någon mer, om jag inte somnar.
 

IronMike

Guest
Socrates skrev:
Ja, VILLIG är ju ganska rumsrent. Ska lura på någon mer, om jag inte somnar.
Klockrent :tummenupp ..det går ju inte med t ex penis hora etc, men om man lägger till en siffra. HORA4, eller HOWRA -HOWRA är ju gotlänska för hora/prostituerad. Undrar vart de drar gränserna. HOWRA kan ju också tolkas som att man HOWRAR med en helikopter.

:va :va :va


Haha vore kul med "LEIFI P" (leifi plomeros)

:rofl
 

Solid snake

Guest
Annars kan du ju ha "NOERD" eller nåt i den stilen.

Fast du kan ju ha PILSK eller SUGEN.
 

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Hojlös =/
Hade jag haft en BMW med en personlig skylt så hade jag nog valt, "PAJJAS" eller "YONIGGA". :hihi
 

IronMike

Guest
morlock skrev:
Hade jag haft en BMW med en personlig skylt så hade jag nog valt, "PAJJAS" eller "YONIGGA". :hihi
Jävla surr om bmw ....måste man ha volvo 940 brukis som hojägare för att bli accepterad ?


:huvet
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top