Vad beställa för personlig skylt?? (förslag)

robbandalal

Starta! Ditt j***a motorcykelh*****e!!
Gick med
15 Oct 2003
Ort
uddevalla
Hoj
Harley custom 110"
:död FUCT :död

jag såg på en gangster film en gång med såna dära mexikaner och då hade dom tatuerat F.T.W, det såg tufft ut.tror det betyder Free The Whales,det sa en tjejkompis jag hade.det skulle man ju haft på skylten :tummenupp
 

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Ort
I hus
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
robbandalal skrev:
:död FUCT :död

jag såg på en gangster film en gång med såna dära mexikaner och då hade dom tatuerat F.T.W, det såg tufft ut.tror det betyder Free The Whales,det sa en tjejkompis jag hade.det skulle man ju haft på skylten :tummenupp

F.T.W betyder väl Fuck The World?Är väl riktiga badasses som har det tatuerat!Såg en reklamfilm på bio om McD,där var det en snubbe som hade det tatuerat på sin hals.
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Jonte76 skrev:
F.T.W betyder väl Fuck The World?Är väl riktiga badasses som har det tatuerat!Såg en reklamfilm på bio om McD,där var det en snubbe som hade det tatuerat på sin hals.
det kan även betyda "for the win" eller "fuck the what?"
 

MotardFighter

Speed don't kill it's the fart...
Gick med
5 May 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Inte så många längre...
Har en kompis som har SKINKAN som skylt på sin M3 Cab.. de tycker jag e liiite roligt iaf.
 

Bifogat

  • shink.JPG
    shink.JPG
    30.6 KB · Visningar: 168

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Lite åt vänster sen åt helvete
Hoj
50x12
Läste en serietidning när jag var mindre som jag inte minns vad den hette, jävligt bra var den iallafall. En av små serierna hette DJF och det stod för din jävla ****** kanske vore nått. Men jag skulle nog ha tagit SAMBON det vore ju mest hardcore! :tuttar heheheheheheh
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Esquire skrev:
2030723 Det är en potentiellt stor tabbe att skriva ut sitt efternamn. Särskilt om man har ett efternamn som bara sex personer i hela Sverige har. :tomten

Esquire skrev:
2030761 Du kanske har en hoj i garaget? Eller nyckeln till en SL55 hängandes inne i nyckelskåpet?

Annars kan man ju helt enkelt SMS'a iväg vilket regnummer som helst till 71456 och få namn och adress till vilken fordonsägare som helst, personlig, opersonlig eller vilket jäkla regnr som helst, så varför skulle det vara dumt?
 

Paradoxy

Guest
GuW skrev:
2041603 Annars kan man ju helt enkelt SMS'a iväg vilket regnummer som helst till 71456 och få namn och adress till vilken fordonsägare som helst, personlig, opersonlig eller vilket jäkla regnr som helst, så varför skulle det vara dumt?


Smart att du sa det, nu vet ju alla tjyvar :gnissla
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Paradoxy skrev:
2041615 Smart att du sa det, nu vet ju alla tjyvar :gnissla

Som om inte tjuvar visste det redan då?
Även tjuvar är yrkesmän, dom vidareutbildar sig ständigt genom att lära av varandra, att lära sig det är betydligt enklare än att lära sig resterande saker man behöver kunna för att på ett bra sätt kunna sno en bil.
(med bra sätt menar jag på ett sådant sätt att bilen inte skadas onödigt mycket eller väcker onödig uppmärksamhet när man kör den från platsen)

Dessutom så står all information om hur man bär sig åt för att ta reda på vem som äger ett fordon på vägverkets hemsida, förhoppningsvis är det fler tjuvar som hänger där än på SH.

Jag kan fler knep om du vill lära dig att sno bilar, men dom tar vi väl i PM då, så att inte alla tjuvar här får lära sig något nytt.

(näe, jag snor inte bilar, mina erfarenheter är från andra sidan....)
 

IronMike

Guest
GuW skrev:
2041749

Jag kan fler knep om du vill lära dig att sno bilar, men dom tar vi väl i PM då, så att inte alla tjuvar här får lära sig något nytt.

(näe, jag snor inte bilar, mina erfarenheter är från andra sidan....)
Polis eller larminstallatör ? =)

..som sagt. är inte skraj för att visa personliga uppgifter på nätet. Betydligt fler som ser en ute i trafiken. 71456 tycker jag är en bra service. hade riktigt roligt då jag låg bakom en pensionär som var ute å åkte med sin volvo 240, söndagsåkare - körde 70 på 90 väg, på en vajjer-sträcka. Sms'ade, tog reda på personuppgifter, ringde 118118, ringde han direkt till bilen, såg hur han lyfte sin lur, varpå jag bad honom hålla åt höger - annars skulle jag köra på honom. Så kom jag precis förbi. Var i närheten av eskilstuna, tror det är sveriges längsta parti med vajjer -och enfiligt.

:hihi
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
IronMike skrev:
2042548 Polis eller larminstallatör ? =)

Bilägare som får bilen snodd titt som tätt, fast även från bilverkstads arbete.
(jag har IOFS snott en lärares Mercedes, bara för att han var så kaxig och sa att det inte gick att sno en merca utan att skada den, han lovade att han inte skulle bli arg om jag lyckades, och vi slog vad om 200:-, efteråt vidtog han åtgärder som minskade risken att någon annan skulle lyckas)

BTW, det finns ett jäkligt fiffigt sätt att slå på tändningen på en SAAB 900 utan att bruka våld på tändningslåset (som jag inte har tänkt lära ut) så behöver man bara knuffa igång bilen eller tjuvkoppla startmotor-reläet för att starta.

Det var gjort så på min bil, så jag var bara tvungen att testa på en bil som var på väg till skroten också.
Det funkade finfint, men nu har ju gamla saabar så kassa lås att det känns som overkill...
 

destiny_78an

Hatar köer....
Gick med
29 Apr 2003
Ort
Fruängen
Hoj
GPZ 500s *såld*
TOFFEL

Med tanke på trådskrivarens tidigare trådar...
Och Mike, ta det med den nypa salt det är skrivet :tungan

:pannkyss :pannkyss :pannkyss
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Om du vill att bakomvarande ska hålla avståndet kan du ta "I KILL U" fast ihopskrivet :tungan
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top