Vad betalar du för garage?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
En garageplats MC kostar här i huset 800 (hälften av en bilplats). Jag har två MC och en bil, och jag betalar bara för bilen faktiskt, eftersom jag ju fått ett magnetkort för bilen så att jag kan ta mig in/ut. Ingen har klagat än iaf.

Garaget ligger 15 våningar rakt under mig. Har 2x3 meter ca där båda hojarna står, med nån pelare i mitten vilket ändå gör det omöjligt för en bil att stå där. I det här garaget skulle man LÄTT kunna klämma in 100 hojar utan att de stog i vägen.

Inget ingår. Bara varmgarage.
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
380/mån pröjsar jag för ett kallgarage... Eller det va ett kallgarage innan jag isolerade och satt in en värmefläkt, dock är det inte så bra isolerat så det är inte så jätte varmt där inne men det funkar!
 

n_andersson

Sporthojsnörd
Gick med
25 Sep 2007
Ort
Bengtsfors
Hoj
Night Rod. kawa 450
Vi är 4 st som delar på ett garage på 160 kvadrat betalar 3000 i månaden alltså 750 per man och då ingår värme och el. Har ca 1 km till garaget hemifrån
 

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Ort
Botkyrka
Hoj
R1
Varmt MC-garage hos botkyrkabyggen (förort söder om sthlm). Inga möjligheter till mek. 150 kr/mån.
 

Millejan

My ambitios weight more than my talent..
Gick med
3 Oct 2009
Ort
Linköping
Hoj
Mille factory 04, R6-04 banhoj, Zx9r-00 såld
Noll, zero, nix men det är väldigt osocialt då den ligger mitt ut i vischan där jag bor. Önskar jag hade garage ihop med några så man kunde meka ihop...
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Hyr ett garage för 200:-/mån ,halva priset då det är nästan stört omöjligt att få in en bil i det

Kör en liknande variant.

En bekant som också har hoj dealade så att vi fick en svårparkerad bil-ruta för 300:-/mån ... så delar vi i vår tur på den.. så 150:- / mån för en ruta som faktiskt rymmer 4 hojar om det skulle behövas.

Det är väl ett tips som man kan dela med sig av. Kolla om nån polare vill dela en bilruta, det kan bli billigare än att ta en hojruta själv.
 

Rogrrr

Medlem
Gick med
28 Jan 2007
Ort
Varberg
Hoj
R1200GS
Jag betalar 450 kr i månaden för en plats i ett flerbilsgarage. Inget ingår men hyresvärden är iaf schysst och tillät att jag monterade ett golvankare. Det bästa av allt är att garaget ligger 70 meter hemifrån. :D

Det är ju rena fyndet då EUROPARK :mad: från den 1 april ska ha 656 kr/mån för att parkera bilen på en grusbelagd oreserverad plats, utan el och snöröjning(!). :brinnerup Iofs nära hem men det är också allt.
 

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Ort
Grums
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Betalar 175kr/mån för en plats i klubblokalen. Där finns mc-lyft, luft, verktyg, värme, fikarum och många mekpolare. Ca 2km hemifrån.
 

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
V-ås
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Betalar 350:- månan för mitt kallgarage i en garagelänga, väggar på båda sidorna, så ingen kan se in, och längan ligger ca 30 meter i från där jag bor...
 

Scorpiojn

Medlem
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Svedala
Hoj
Ducati 998s FE
Hyr varmgarage på andra sidan gatan för 170 kr/månad. Det är en rymlig mc-bur i ett flerbilsgarage som jag delar med två andra mc. Tvätthall finns men tyvärr inga eluttag.
 

gr0dan

Radical Riders
Gick med
28 Jun 2010
Ort
Lund
Hoj
Ktm sxf 250 2011
Finns platser på shurgard men är inte billigt samt endast öppet 05.00-22.00,
frågade pris på ett som var 10kvm tänkte dela med nån 1750:- ville dem ha.

Kollade vad det kostade under huset där jag bor,varmt och låst 950:- i mån, kallgarage olåst 750:-tyvärr inga lediga platser i det varma.

Under stationen i olåst garage som är öppet 05.00-00.00 675:- billigt med parkering i lund =0/..
 
Nyheter
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

KTM presenterar en automatisk manuell växellåda

KTM presenterar sin automat...

Top