Silvervargen skrev:R1 -99, 44 år, kk sedan -77 och bor utanför Jönköping, 5200 kr hel/helår.
Din skit!Silvervargen skrev:R1 -99, 44 år, kk sedan -77 och bor utanför Jönköping, 5200 kr hel/helår.
HAN ville inte det! Skämt åsido: 28 skadefria år var ett bra argument.daemon skrev:Hade du sex med säljare för att få sådan bra försäkring? Man bara undrar?
Frågan är om jag inte hellre fortfarande är ung och färsk men betalar lite mer i försäkring..Silvervargen skrev:R1 -99, 44 år, kk sedan -77 och bor utanför Jönköping, 5200 kr hel/helår.
Kleiv skrev:R1 -04 bor i Göteborg, vart av med körkortet nyligen, 28 år gammal helförsäkring 3560kr i månaden, jag kan ställa av och på hur mycket jag vill utan att göra mig skyldig till något brott och den grejen utnytjar jag till fullo, ganska jobbigt i början men nu så är man van, kostar bara 890kr i månaden avställd så min kostnad i månaden blir ca 1500kr. Tycker inte det är så farligt, min bil kostar 1760kr i månaden och den kostnaden är konstant dvs den är påställd året runt, så den blir dyrare att äga för hojjen använder man ju bara på sommaren.
har du myntat det ordettwinner skrev:,är du bekant med uttrycket "Sugkrona" ?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|