Palmas
Ny medlem
Konstigt inte polisen kom förbi och tog din version av vad som hände. Du var väl inte medvetslös som jag förstar det? Det verkar vara läge att ringa och prata med polisen ocksa sa du far rapporten rätt om du inte redan fatt till det. Allra helst om det finns skador pa bilen som visar vilken sida det tog pa.puttrik skrev:2263079Jo,jag hade en polare som låg direkt efter mej (han höll för övrigt på att köra över mej och hojen)Han såg alltihop,och jag har angivit honom som vittne i skaderapporten.Men frågan är ju hur pass jävig han räknas som. Inga spår blev det heller,det hade iofs inte spelat nån roll, med tanke på hur pass ointresserade farbror blå var.Ett snabbt förhör med polarn och bilföraren(jag åkte ambulans under tiden..) De kontaktade aldrig mej,utan jag ringde upp dem när jag kom hem från sjukhuset.Den polisrapporten ger jag inte mycket för,de hade lagt ner förundersökningen.Och när jag fick händelseförloppet uppläst för mej så hade de lyckats få fel datum för olyckan ,och ange fel sida på bilen som blivit skadad..Enligt rapporten hade hojen träffat bilen på höger sidaLite knepigt med tanke på att jag fick möte med en bil som genar på min sida vägen när jag har högerkurva
Det värsta när sant här händer är att man far driva allt själv. Det gäller att halla koll pa alla bitar sa man inte missar nagot man har rätt till.
Lycka till i fortsättningen!