Rocky skrev:
2224046 Ja ja jag förstår helt och hållet att en sådan händelse kan försätta en människa ur balans osv...., men detta förefaller kanske väldigt märkligt i dina öron men personligen så är jag väldigt restriktiv när det kommer det just våldtäkt då jag blivit anklagad för just detta.
Dock så gick det aldrig så långt som till rätten, men jag vet vad två "vilsna" kvinnor som vaknat upp och ångrat sina sexuella äventyr kan få för tankegångar dagen efter.
Och som kille i en sådan sitts har man inte mycket att säga till om.
Men visst är det hela hemskt om nu så är fallet.
Det var inte meningen att låta så hård, men jag har som råkat ut för en del grejjer själv och får väldigt ofta höra "men det var väl bara att..."
Men det är inte så bara...
Jag beklagar att du blivit anklagad för det, det måste vara en mardröm!
Och ja, det borde vara spöstraff på de tjejer som gör något sådant bara för att de ångrat sig eller för att de var för fulla, jag vet till och med av folk som anmält killar som nobbat dem etc..
Och nej, det låter inte märkligt i mina öron, jag förstår att du tänker som du gör efter en sån händelse..
Folk borde tänka efter innan om de kommer ångra sig när de bara ha sex i fyllan istället för att reagera med anmälningar etc,
men dessvärre så funkar ju inte den stora hjärnan så bra när folk är påverkade och kåta..
Men som sagt, man ska inte vara för snabb med att dömma nån, åt båda hållen givetvis, men man ska absolut inte låta det förekomma att någon har/försöker ha sex med en mot ens egen vilja.
Det är ju inte bara tjejer som blir för fulla, har sex och sen inte minns nåt, men det är sällan man ser en kille anmäla en tjej för våltäcktsförsök alt våldtäckt..
Så å ena sidan ligger killar i underläge i en sån där situation, å andra sidan tjejjer....
Hur som helst, är det BEKRÄFTAT att det är våldtäckt så är det banne mig inget straff som är hårt nog.