Vad blir utfallet?

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Det känns som om man läser sånt här så ofta så att man slutar bry sig. Det är skrämmande!

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
10 minuter och en 70 cm lång käpp är allt jag behöver........ :mad:

Pedofiler och våldtäktsmän skall faan slås :censored :kryckor

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
V-Rod
Tjejerna har nog också dragit sitt strå till stacken, genom att vara utmannade klädda osv...... :rolleyes:

Nej men allvarligt talat så låter det i mina öron lite konstigt ? om man nu blir våldtagen så låter man väl det inte fortlöpa i ett helt år eller ?
Ja ja om det hela verkligen är så, så skjut svinen som gjorde sig skyldiga.

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
Tjet skrev:
2224018 Den här då! Man blir ju FÖRBANNAD! :mad:
Det är bra att de sätter åt de jävlarna, ser förjävligt ut runt sopstationer numera. Bara för att man är pensionär ska inte allt bli bra och billig, rabatter hit och dit. :mad:

Å de där förbenade rullatorerna de envisas med att släpa runt, belammrar trapphus och är allmänt ivägen. :mad:

Faktum är att de skräpar ner bara de befinner sig på trottoaren. Gammelskinn som skräpar omkring. :mad:

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
Honda oldschool - i bitar
Rocky skrev:
2224015 Tjejerna har nog också dragit sitt strå till stacken, genom att vara utmannade klädda osv...... :rolleyes:

Nej men allvarligt talat så låter det i mina öron lite konstigt ? om man nu blir våldtagen så låter man väl det inte fortlöpa i ett helt år eller ?

Men hallå där :fatta!

Du anar inte hur sånna där händelser kan få en att tappa allt försvarsmotstånd och tro på sitt egenvärde.
Tillslut orkar man inte kämpa mera.. :(

Det är lätt för dig som är en stor, stark kille att säga att dom kunde väl ha gjort nåt istället för att låta det fortlöpa..

I verkligheten är det inte alltid så lätt.. :död

Och angående att gå utmanande klädd etc oavsett om du var ironisk eller inte, så anser jag att alla,
både killar och tjejer ska inte behöva stå ut med att någon tar på deras kropp mot sin vilja bara för att de går klädda på ett visst sätt.

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
V-Rod
Lilla_damen skrev:
2224034 Men hallå där :fatta!

Du anar inte hur sånna där händelser kan få en att tappa allt försvarsmotstånd och tro på sitt egenvärde.
Tillslut orkar man inte kämpa mera.. :(

Det är lätt för dig som är en stor, stark kille att säga att dom kunde väl ha gjort nåt istället för att låta det fortlöpa..

I verkligheten är det inte alltid så lätt.. :död

Och angående att gå utmanande klädd etc oavsett om du var ironisk eller inte, så anser jag att alla,
både killar och tjejer ska inte behöva stå ut med att någon tar på deras kropp mot sin vilja bara för att de går klädda på ett visst sätt.

Ja ja jag förstår helt och hållet att en sådan händelse kan försätta en människa ur balans osv...., men detta förefaller kanske väldigt märkligt i dina öron men personligen så är jag väldigt restriktiv när det kommer det just våldtäkt då jag blivit anklagad för just detta.

Dock så gick det aldrig så långt som till rätten, men jag vet vad två "vilsna" kvinnor som vaknat upp och ångrat sina sexuella äventyr kan få för tankegångar dagen efter.
Och som kille i en sådan sitts har man inte mycket att säga till om.

Men visst är det hela hemskt om nu så är fallet.

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
Honda oldschool - i bitar
Rocky skrev:
2224046 Ja ja jag förstår helt och hållet att en sådan händelse kan försätta en människa ur balans osv...., men detta förefaller kanske väldigt märkligt i dina öron men personligen så är jag väldigt restriktiv när det kommer det just våldtäkt då jag blivit anklagad för just detta.

Dock så gick det aldrig så långt som till rätten, men jag vet vad två "vilsna" kvinnor som vaknat upp och ångrat sina sexuella äventyr kan få för tankegångar dagen efter.
Och som kille i en sådan sitts har man inte mycket att säga till om.

Men visst är det hela hemskt om nu så är fallet.

Det var inte meningen att låta så hård, men jag har som råkat ut för en del grejjer själv och får väldigt ofta höra "men det var väl bara att..."

Men det är inte så bara... :3freak

Jag beklagar att du blivit anklagad för det, det måste vara en mardröm! :(

Och ja, det borde vara spöstraff på de tjejer som gör något sådant bara för att de ångrat sig eller för att de var för fulla, jag vet till och med av folk som anmält killar som nobbat dem etc..

Och nej, det låter inte märkligt i mina öron, jag förstår att du tänker som du gör efter en sån händelse..

Folk borde tänka efter innan om de kommer ångra sig när de bara ha sex i fyllan istället för att reagera med anmälningar etc,
men dessvärre så funkar ju inte den stora hjärnan så bra när folk är påverkade och kåta.. :näsblod

Men som sagt, man ska inte vara för snabb med att dömma nån, åt båda hållen givetvis, men man ska absolut inte låta det förekomma att någon har/försöker ha sex med en mot ens egen vilja.

Det är ju inte bara tjejer som blir för fulla, har sex och sen inte minns nåt, men det är sällan man ser en kille anmäla en tjej för våltäcktsförsök alt våldtäckt..

Så å ena sidan ligger killar i underläge i en sån där situation, å andra sidan tjejjer....

Hur som helst, är det BEKRÄFTAT att det är våldtäckt så är det banne mig inget straff som är hårt nog.

Quest

För fort för tidigt
Gick med
1 May 2005
Hoj
Ducati Monster
Jag och ett par vänner gick in i ett rum där en kille våldtog en tjej vi känner. Att spöa honom var otroligt tillfredställande.

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
En som fixas...
Tycker att det bör införas lite alternativa metoder...
I Aten som exempel hade dom problem med vissa grupper av människor som kunde döda en gammal dam för typ 10€. Och det ser man väldigt hårt på i grekland.
Det polisen gjorde i ett par fall var helt enkalt att plocka in idioten högt upp i polishuset och sedan spöa skiten ur han för att helt enkelt avsluta med att kasta ut han från fönstret... Han hoppade helt enkelt :) problemet löst! Minimalt med pappersarbete, inga kostnader för samhället och framför allt han kommer garanterat inte döda nån mer eller våldta någon :tummenupp

Bomme

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Husqwarna wr 240
Quest skrev:
2224978 Jag och ett par vänner gick in i ett rum där en kille våldtog en tjej vi känner. Att spöa honom var otroligt tillfredställande.

:tummenupp Jag hoppas ni spöade han riktigt ordentligt

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
TwinSucker skrev:
2225177 Tycker att det bör införas lite alternativa metoder...
I Aten som exempel hade dom problem med vissa grupper av människor som kunde döda en gammal dam för typ 10€. Och det ser man väldigt hårt på i grekland.
Det polisen gjorde i ett par fall var helt enkalt att plocka in idioten högt upp i polishuset och sedan spöa skiten ur han för att helt enkelt avsluta med att kasta ut han från fönstret... Han hoppade helt enkelt :) problemet löst! Minimalt med pappersarbete, inga kostnader för samhället och framför allt han kommer garanterat inte döda nån mer eller våldta någon :tummenupp

Inget går upp mot rejäla rövarhistorier, direkt från fikarummet! :tummenupp

Jonathan

Guest
Chris Ash skrev:
2225546 Inget går upp mot rejäla rövarhistorier, direkt från fikarummet! :tummenupp

Men hallå, det där hade han ju läst i Aftonbladet. Allt som står där är sant.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!