CracK_MasteR
NÅ it
Startar mjukt med en öl nu.
Jonathan skrev:2090272Har nyss käkat korv o makaroner, allt kokat i samma kastrull.
Till denna fem stjärniga middag avnjöts en iskall FAT, folköl
Gustav1 skrev:2090347Det där lät fan inget vidare.
snabbåka skrev:2090385Skall från och med detta nu endast dricka alkoholfria dycker, börjar med ett glas saft.
Fråga: är man alkoholist om man druckit fyra öl två glas vin tre stadiga wirrar och kunde köra hem problemfritt och skriva här utan stavfel?
Nursey skrev:2090466Muhaha..jag kan höra din lever skriiiika hela vägen hit
snabbåka skrev:2090486Det "hörde" även läkarna på Karolinska när jag låg inne vid min sista krasch 2005.
edit:taskiga levervärden för att vara 25 år. (vafan man lever ju bara en gång)
snabbåka skrev:edit:taskiga levervärden för att vara 25 år. (vafan man lever ju bara en gång)
Nursey skrev:2090512Det kan man ha av olika anledningar..behöver inte vara alkoholen hosthostFYLLOhosthost
Jonathan skrev:2090514Vissa lever bara längre än andra
snabbåka skrev:2090525Nej helt klart, i mitt fall så är det nog alla läskedrycker med hög sockerhalt som är boven i dramat.
Hellre 40 år som kung än 80 år som ett "cp" som "sparat" på sig till långvården.
Jonathan skrev:2090535Jo, men det kan man bli på annat än alkoholhaltiga drycker
snabbåka skrev:2090549Sitter du med "grejer" hemma utan att dela med dig snåljåp. snortsmilie
Jonathan skrev:2090569Jepp, och jag tänker fan inte dela med mig
snabbåka skrev:2090592App app app, där rök din förbokade plats som hedersgäst i båten på Powermeetet i Västerås.
Nu får du på sin höjd rulla ihop tampar och servera alkohol under kvällens gång, och om du är riktigt duktigt så får du ta en titt i pannrummet du som gillar kubiktum.
Jonathan skrev:2090613Jaja, btw, alkohol skall ej förtäras i samband med ett fordon på vatten
snabbåka skrev:2090632Man får faktiskt ha en hel promille i sig på sjön, och med min "träning" så är det cirkus tio kortburkar starköl.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|