Chaser
Tampere/Suomi
Igår var det min födelsedag!!! Men inte fick man nån gratulation inte!!
Jaja... Det e väl inte så mycket o gratulera!!!
Jaja... Det e väl inte så mycket o gratulera!!!
Du kan ju sitta på den iaf och drömma dig bortgojje skrev:ÅÅÅÅÅH.... gud vad ni e gulliga!! Har glömt att kolla alla svaren på den här tråden som jag gjorde alldeles själv
TACK TACK TACK!!!
Å ja, d e jag som e ANdrea, å ja, jag blev 23, å ja, min mamma kallar mej fortfarande fjortis, å ja, jag e en tjej, å ja, jag var lite sent ute, men bättre sent än aldrig!
Jag fick en jätterolig filmkamera av min käre far!! weehoo.. fattar bara inte hur man för över sakerna till datorn, behöver tydligen en firewire... eller nåt...
Å grattis i efterskott Chaser!
en kille jag känner har tydligen gått å köpt sej en zx10, -05a
men e d så himla smart om han inte ens har körkort o nog aldrig ens haft moppe... ni vet... för syns skull... trött jag blir!
gojje skrev:ÅÅÅÅÅH.... gud vad ni e gulliga!! Har glömt att kolla alla svaren på den här tråden som jag gjorde alldeles själv
TACK TACK TACK!!!
Å ja, d e jag som e ANdrea, å ja, jag blev 23, å ja, min mamma kallar mej fortfarande fjortis, å ja, jag e en tjej, å ja, jag var lite sent ute, men bättre sent än aldrig!
Jag fick en jätterolig filmkamera av min käre far!! weehoo.. fattar bara inte hur man för över sakerna till datorn, behöver tydligen en firewire... eller nåt...
Å grattis i efterskott Chaser!
en kille jag känner har tydligen gått å köpt sej en zx10, -05a
men e d så himla smart om han inte ens har körkort o nog aldrig ens haft moppe... ni vet... för syns skull... trött jag blir!
Mattias skrev:Ni har fel allihop. Idag är min namnsdag!
Långa farbron skrev:Gör en liten film då om dig själv och lägg upp.
Snuskfarbron
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |