Vad e' det för dag idag?

Chaser

Tampere/Suomi
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
CBR600F
Igår var det min födelsedag!!! Men inte fick man nån gratulation inte!!

Jaja... Det e väl inte så mycket o gratulera!!! :rolleyes:

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Monster 900
Nämen.... Komma ihåg andras födelsedagar har aldrig varit min starka sida, och min egen förtränger jag!

Ett litet försenat GRATTIS får du nu då!
Hoppas dagen var brrrrrrrrrrrrrrrra! :)

:banana :födelseda :hoppa

gojje

fuck yeah
Gick med
15 May 2004
Hoj
Vill köpa enduro
ÅÅÅÅÅH.... gud vad ni e gulliga!! Har glömt att kolla alla svaren på den här tråden som jag gjorde alldeles själv :hihi
TACK TACK TACK!!!
Å ja, d e jag som e ANdrea, å ja, jag blev 23, å ja, min mamma kallar mej fortfarande fjortis, å ja, jag e en tjej, å ja, jag var lite sent ute, men bättre sent än aldrig!

Jag fick en jätterolig filmkamera av min käre far!! weehoo.. fattar bara inte hur man för över sakerna till datorn, behöver tydligen en firewire... eller nåt...

Å grattis i efterskott Chaser!

en kille jag känner har tydligen gått å köpt sej en zx10, -05a :drool
men e d så himla smart om han inte ens har körkort o nog aldrig ens haft moppe... ni vet... för syns skull... trött jag blir!

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
gojje skrev:
ÅÅÅÅÅH.... gud vad ni e gulliga!! Har glömt att kolla alla svaren på den här tråden som jag gjorde alldeles själv :hihi
TACK TACK TACK!!!
Å ja, d e jag som e ANdrea, å ja, jag blev 23, å ja, min mamma kallar mej fortfarande fjortis, å ja, jag e en tjej, å ja, jag var lite sent ute, men bättre sent än aldrig!

Jag fick en jätterolig filmkamera av min käre far!! weehoo.. fattar bara inte hur man för över sakerna till datorn, behöver tydligen en firewire... eller nåt...

men e d så himla smart om han inte ens har körkort o nog aldrig ens haft moppe... ni vet... för syns skull... trött jag blir!
Du kan ju sitta på den iaf och drömma dig bort ;)

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
gojje skrev:
TACK TACK TACK!!!

Gör en liten film då om dig själv och lägg upp.
Snuskfarbron :rolleyes:

gojje

fuck yeah
Gick med
15 May 2004
Hoj
Vill köpa enduro
Långa farbron skrev:
Gör en liten film då om dig själv och lägg upp.
Snuskfarbron :rolleyes:

har funderat på d där, för att ha när man blir gammal. Hade varit kul, som en dagbok liksom. veta vad som rörde sej i mitt huvud när jag var 23. När man e gammal o vis kan man säkert svaret på alla problemen jag har nu :3freak

haha...

men du kan göra en till oss då!

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar