Vad får ni i julklapp av jobbet?

Frostis

Frost
Gick med
1 May 2007
Hoj
Puch
Vi fick välja en juklapp för 200kr eller skänka 200kr till Barn cancer föreningen, inget svårt val för mig iafall.
Tycker att fler borde ge sina anställda möjligheten att välja.

Salt o pepparkar, vin, korv, en blå kniv, en rosa filt, en bildörr från en v70, skitsamma, behöver man sånt så kan man köpa d sj, ist ger man ett barn en dag där dom för en stund glömmer att dom är sjuk.

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Får välja en av 12 olika produkter från Supékort. Värdet ligger på ca 360kr. Finns tex skinka, sill, stekpanna, filékniv osv

Samma här + en låda fina bestick. Klart uppskattat eftersom jag inte skulle gå och köpa det själv men det är bra att ha.

Strax innan semestern kom jag in på jobbet så stog det en såndär elkylväska fullproppad med öl och en lapp som det stog "Tack för ett bra jobb" på. Jag har en bra chef!

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Förra året fick vi ett nubbeset med 6st små karaffer med snapsglas som kork, ganska fräckt och använt många gånger.

I år fick vi ett vinset med bla korkskruv, kniv, karaff, kork o 6st riktigt fina rödvinsglas. Det här är mitt första jobb där jag har fått grejer som jag faktiskt använder.

Kuben

Cementarsel Mc
Gick med
10 May 2005
Hoj
Aprilia RSV4R-10
Jobbar man på ett av europas största tillverkare av rostfritt,o på den avdelningen som jag tillhör(gör specialdimensioner) får man en sketen jävla fickalmanacka.Samt att man får jobba hela julhelgen.Så det är min julklapp till företaget.Jag drar in pengar åt dom över jul så att cheferna kan vara lediga längre:tummenupp

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jobbar man på ett av europas största tillverkare av rostfritt,o på den avdelningen som jag tillhör(gör specialdimensioner) får man en sketen jävla fickalmanacka.Samt att man får jobba hela julhelgen.Så det är min julklapp till företaget.Jag drar in pengar åt dom över jul så att cheferna kan vara lediga längre:tummenupp

Skönt att höra att du drar ditt strå till stacken uten att va det minsta bitter. :D

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
julfest o 9k extra som staten så välförtjänt snor åt sig 50% av...
ooh sen får man inte glömma, jobbar julhelgen till 22.00 samt nyårshelgen men då börjar jag ist kl 9!

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag jobbar åtminstone inte på julaftonsmorgonen...

Slutar 06 o börjar igen 18, har ju hela julaftonsdagen ledig till att sova.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka