Vad fan gör JAG för fel då?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Varför får aldrig jag nån då?

Seriöst är det riktigt trist att alltid vara konstant ensam, ingen som säger hej, ingen som frågar om någonting.

Om jag hade försvunnit hade ingen saknat mig ju. Så måste det vara då man ingen har?
Jag har inte ens föräldrar att gå till när det verkligen suger stenhårt.
Det är manligt att gråta Burre, vi kan gråta ikapp i glassbilen :brynad

Fattar verkligen inte????

750RR

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Allting går i vågor. Vänta ett tag ska ni se att ni har tjejer upp till hakan snart. Sen blir det torka igen. Sånt är livet, helt enkelt.

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
ZX-9R -01/02
Nejdå Mavve, du gör inget fel alls - en Ninja e ju ofalbar som det heter!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mattias skrev:
Allting går i vågor. Vänta ett tag ska ni se att ni har tjejer upp till hakan snart. Sen blir det torka igen. Sånt är livet, helt enkelt.

Hur länge ska man vara nere i backen? Det börjar bli segt efter några år nämligen.... nu börjar man nämligen undra om jag skall leva så här i resten av mitt liv? Det är det inte värt anser jag.

Alla är välkomna till glassbilen :fakta

750RR

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
finns
maverick_750rr skrev:
Hur länge ska man vara nere i backen? Det börjar bli segt efter några år nämligen.... nu börjar man nämligen undra om jag skall leva så här i resten av mitt liv? Det är det inte värt anser jag.

Alla är välkomna till glassbilen :fakta

750RR

Mavve... Det e ju klart att du inte kommer att ha det så här för alltid. Tänk possitivt! Snart kommer du att möta en, när du minst anar det. Kanske på en tur i glassbilen?

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
D-one skrev:
Mavve... Det e ju klart att du inte kommer att ha det så här för alltid. Tänk possitivt! Snart kommer du att möta en, när du minst anar det. Kanske på en tur i glassbilen?

Så tänker jag. NÅN dag så kommer det.
Fast sannolikheten är ganska minimal har jag börjat förstå då jag verkligen ALDRIG träffar en tjej.

Nu ska jag gasa glass o spana brudar! :cool:

750RR

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
maverick_750rr skrev:
Så tänker jag. NÅN dag så kommer det.
Fast sannolikheten är ganska minimal har jag börjat förstå då jag verkligen ALDRIG träffar en tjej.

Nu ska jag gasa glass o spana brudar! :cool:

750RR

Welcome to the club!

Jag är singelklubbens eviga ordförande: Mitt bästa råd är att inte verka så nere för det, en gnällpelle vill INGEN ha...

Så det finns en fin sång av monty python:
"Allways look on the bright side of life..."

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Ni fattar inte...att vara singel rockar...att ständigt gå runt och inte vara kär i någon är fanimig det optimala...bara en jävla massa sex without strings attathed....men naturligtvis så gick jag ju och kärade ner mig i alla fall...

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
Min stora fråga är juh: Hur faan träffar man egentligen tjejer?? jag menar visst, man träffar en del när man är ute på krogen, men det blir ju inte så himla rätt egentligen känns det som....
D-One> Hur gör man?? :confused:

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
Burre skrev:
Ni fattar inte...att vara singel rockar...att ständigt gå runt och inte vara kär i någon är fanimig det optimala...bara en jävla massa sex without strings attathed....men naturligtvis så gick jag ju och kärade ner mig i alla fall...

Tjaoo, fick jag sex trots allt så....visst...men nu får jag ju inte ens det...;((((

Men samtidigt måste jag säga det att jag faktiskt börjar sakna allt annat runt om kring sex:et oxå....Mys, ngn att komma hem till....bla bla bla....nu låter jag som en....jaoo jag vet inte vad, men så är det!

pageer

-
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
Ducati 750 ss -97, Honda GL1000 -79
Ja precis hur träffar man tjejer??? bra tjejer! Inga ytliga jävlar som hänger på lokala skitkrogen och vart runt ett par varv hos den manliga delen idioter som hänger där. Man kan ju inte gå fram till första bästa och börja prata om ingenting.. eller kan man det? Jag tror det är min hoj det är fel på.. borde nog sälja den och köpa en volvo och bli lite mer "marriagematerial". ;)

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
finns
campar skrev:
Min stora fråga är juh: Hur faan träffar man egentligen tjejer?? jag menar visst, man träffar en del när man är ute på krogen, men det blir ju inte så himla rätt egentligen känns det som....

Jadu Campar, alla tjejer e ju olika, som tur e. Därför finns det ju alltid en till er alla.

Hur man gör?? Det finns nog ett sätt för varje tjej.... men ngr tips e ju att skippa krogragget... Ingen (vad jag vet) vill ha en kille som man träffat på krogen, gått hem till och har sex... Kan han göra det nu så kan han ju göra det igen...

Tar du med dig tjejen hem ( och om hon verkar vara ngt att ha i framtiden) ha INTE sex men henne.. Du märker ju då oxå hur intresserad hon e av dig, eller om hon bara e som en killkompis säger "tuff i trosan"..

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
campar skrev:

Precis?? VART finns de vettiga brudarna????

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
D-one skrev:
Jadu Campar, alla tjejer e ju olika, som tur e. Därför finns det ju alltid en till er alla.

Hur man gör?? Det finns nog ett sätt för varje tjej.... men ngr tips e ju att skippa krogragget... Ingen (vad jag vet) vill ha en kille som man träffat på krogen, gått hem till och har sex... Kan han göra det nu så kan han ju göra det igen...

Tar du med dig tjejen hem ( och om hon verkar vara ngt att ha i framtiden) ha INTE sex men henne.. Du märker ju då oxå hur intresserad hon e av dig, eller om hon bara e som en killkompis säger "tuff i trosan"..

Nääe, jag är oxå lite tveksam till det här med "krog-ragg", visst vill man bara ha ett one-night stand så visst...men nu är det ju faktiskt inte det jag egentligen är ute efter.

Men om man nu bortser ifrån att man träffar ngn på krogen, hur hittar man dom annars?? Bara cirkulera på plattan o vänta eller?? =))

Jag trodde jag hittat den rätta, men efter nästan 2,5år så var jag visst inte den rätta för henne längre.... :gråta !

Så förklara nu!! =)

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...