Vad fan gör JAG för fel då?

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Jag är med på att käka glass! de behövar man ingen brud till iaf... Bara Mavve har så att det räcker till oss alla så! :rock :hej

Seventy7

www.mc-lös.nu
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
"SÅLD"
Skaffa kärleksrullar.

Millenium 1-2
Gigant 5-9

där har ni mkt att lära, det är raggningsfraser för både långa & korta (one nights) förhållanden. Funkar inte det så får ni göra som i gamla tider, ta en knölpåk... ja resten borde ni fatta själva.

:whip

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
mavve!!! DU KASKE SKA GÅ UT BLAND FOLK ISTÄLLET FÖR ATT SITTA VID DATORN HELA DAGARNA:)
och så är det ju det klassiska: när man letar så hittar man inte nån...

froll on!!
// Dr:love

Bulan

*bonk*
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
såld
Gräset är alltid grönare....

När man har någon och har så haft ett längre tag.. då kan man börja tänka tvärtom.. att fan vad de som e singlar har det bra..
Men sen sitter ju de och tänker.. fan va de som e par har det bra..

Så vette fan vad som e bäst eg...bästa är nog när man bara trivs med livet/situationen..oavsett om man e singel/par/rik/fattig/naken...

Men men jag vet då inte hur det går till med tjejer.. har aldrig hunnit fatta det riktigt..åkt på två långförhållanden nu, fortfarande i det andra..
Men ni kan väl testa att vara tvärtom mot hur ni brukar vara? eftersom den vanliga stilen tydligen inte funkar? alltså är du tuff och bgufflig.. bli lite snällare och trevlig.. frafusig.. bli lite lugnare/blygare?

Inte fan vet jag.. lätt sagt svårt gjort..

Iaf så kommer de oftast när man inte alls bryr sig om de kommer eller inte.. desperation är avtändande för alla verkar det..

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Ok gubbs, nu räcker det. Så här kan det inte hålla på. Jag kommer till glassbilen och förklarar allt för er. För jag vet allt om såna här grejer. ALLT :fakta Tala bara om vad som trycker ert hjärta så skall jag reda ut det år er på plats.

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Bingo skrev:
Ok gubbs, nu räcker det. Så här kan det inte hålla på. Jag kommer till glassbilen och förklarar allt för er. För jag vet allt om såna här grejer. ALLT :fakta Tala bara om vad som trycker ert hjärta så skall jag reda ut det år er på plats.
Ja! Dela med dig av din vishet!! :Bugar

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Vilka är på?
1. DreeTman (glassbåt)
2. D-one (piggelin)
3. Acrid (piggelin)
4. Nisse Järnet (fet glasstårta med mycke kolasås)

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Innan jag hittade min flickvän så la jag ner mig så förbannat och letade flickvän.. Raggade på allt som rörde sig på ett ungefär. Sen när jag insåg att det inte funka så la jag ner allt. Polarn sa till mig att jag skulle hänga med på en fest, men istället för att "findricka" så skulle vi bli riktigt fulla och odrägliga tyckte vi. Sagt och gjort. 8 timmar senare satt man, ordentligt råpackad med en tunga i halsen, blivande flickvännen. Polarn satt längre bort med en annan flicka.

Så mitt tips är: Sup er ordentligt råpackade och gör bort er. Det gick hem för mig. :crash

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
Hagster skrev:
Innan jag hittade min flickvän så la jag ner mig så förbannat och letade flickvän.. Raggade på allt som rörde sig på ett ungefär. Sen när jag insåg att det inte funka så la jag ner allt. Polarn sa till mig att jag skulle hänga med på en fest, men istället för att "findricka" så skulle vi bli riktigt fulla och odrägliga tyckte vi. Sagt och gjort. 8 timmar senare satt man, ordentligt råpackad med en tunga i halsen, blivande flickvännen. Polarn satt längre bort med en annan flicka.

Så mitt tips är: Sup er ordentligt råpackade och gör bort er. Det gick hem för mig. :crash

Har inte funkat hittills, och full f-n har jag varit....och även inte speciellt full...inga andra tungor än min egen i min mun har det blivit....

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
Yamaha fazer 600
Mattias skrev:
Allting går i vågor. Vänta ett tag ska ni se att ni har tjejer upp till hakan snart. Sen blir det torka igen. Sånt är livet, helt enkelt.

Mattias vilken del av vågen är du i nudå? *ASG*

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
finns
campar skrev:
Har inte funkat hittills, och full f-n har jag varit....och även inte speciellt full...inga andra tungor än min egen i min mun har det blivit....

Det e inte bra att ragga när man e skitfull....ögonen e liksom inte alltid med så bra *S*

Så vaknar du dagen efter....tittar på vad som ligger på din arm.... :skrämd ...... då e det bara att tugga av armen fort och tyst som f*n....och springa.

Och då e du tillbaka på ruta ett, så för många :öl e inte alltid bra. :rolleyes:

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy