Vad fan tänkte dom på? (Lindstrands design av skinnställ).

Viggo

Medlem
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
-
Får kolla FC-moto-tråden som jag antar finns och kolla om man vågar handla därifrån och om det är värt det med tanke på frakt osv.

Finns förresten GPplus och kanske TX-1 i Sverige så att man kan prova dom också?
TX-1 tror jag har utgått men fanns på ava här i sthlm. gp plus är nytt för året, hittade inte i butik när jag var runt.

frakten är inte dyr, 2-300kr. tycker mlol är bättre än fc-moto. frågar du om pris går det att komma ner lite, försäkra dig om att du inte får ett ex som hängt i butiken eller liknande bara.

Last edited:

Mästerkatten

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2008
Hoj
Sparkcykel
Trådlyft deluxe men.. för 1595:- känns det som ett prisvärt ställ för vuxna utan peniskomplex.. Vad tror ni? Är det ett schysst ställ om man kan bortse från den läckra färgen?

Last edited:

jetson

Guest
Jaha så satt man och läste 5 år gamla inlägg

(satans helvete)

Ok lite läsvärt va de

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Trådlyft deluxe men.. för 1595:- känns det som ett prisvärt ställ för vuxna utan peniskomplex.. Vad tror ni? Är det ett schysst ställ om man kan bortse från den läckra färgen?

Jag är lite trög, det vet jag, men jag fattade inte, var hittade du ställ för 1595:-?

jetson

Guest
1595:- är jääävligt billigt

Kan vara smidigt på hojträffar osv "vi ses kl4, jag e han i zebrastället", prisvärt ju :tummenupp

Kryckan

Twintorsk!
Gick med
19 Nov 2007
Hoj
KTM SD990
Läste dock någonstans att just detta ställ är lite rymligare, så du bör nog kolla upp det innan ett eventuellt köp :)

Mästerkatten

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2008
Hoj
Sparkcykel
Zebra finns bara i den något omanliga storleken 48. Skönt att bara ha den bruna att välja på.
Undrar fortfarande om det finns nån som har erfarenhet av stället, skit i färgen.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0