Fick en massa små skit och http://www.gsma.se/
DetsammaOk, kläder e ju kul men köper man inte dt själv..? Vi kalasade på helt överdådigt med mat å sprit, slängde det som blev över när vi började fisa ikapp... delade upp slantarna vi tjänat på börsen under en specifik tid; å spelade monopol för dem..... sen tror jag ungarna delade upp dom för godis eller nåt...
God fortsättning
Jag fick oxå en sån, en rosaJag fick en ipod nano.....o nu är det fel på appels sida så jag kan inte ladda hem det jag behöver för att ladda in låtar.........
Tocken vidjokammra med hårddisk.
Nu skall jag bara lära mig att ladda upp filmer på jutjub.
Internättet kommer att bli en underligare plats.
Inget, har slutat med det där kraffset. Åt och drack gott samt umgicks istället. Barnen i släkten fick dock som vanligt lite pryttlar. Rätt skönt att slippa all julshopping
Å jag som tyckte att jag va bitter Men man ska ju ha idoler, siktar man mot stjärnorna...Pappa var snäll i år. Jag fick bara ETT tjåg rapp över ländryggen med 2"4:an.. men enligt tradition så blev det det klassiska vrakdragen över tandköttet med hans gamla träskidor. Det värsta är stålkanterna... Kul att ni fick jambalaja ringtoner och tubsockor! Tänk på min blödgande gom när ni njuter av eran lyx!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|