Jag kunde inte köra hoj i mina skinnbyxor, såfort jag drog på mig skiten och körde ett tag så domnade alltid vänster pungkula bort, av vibrationer osv, köpte mig ett par kevlarbyxor och nu slipper jag mina pungproblem.
Att ta på sig hela jävla riddarutrustningen för att sen inse att man måste baxa ut hojjäveln ur garaget.
Det gamla vanliga helvetet att jag är för tjock för skinnstället. Varje vår samma skit.
När solen skiner och man krängt på sig hela rustningen och kört 1km och Splaff - stor insekt som smetas ut över visiret, mitt i synfältet.
Eller den här: Att köra med öppen hjälm och helskägg en varm sommarkväll och plötsligt blåsa igenom ett moln med knott..det har jag provat.
Att ta på sig hela jävla riddarutrustningen för att sen inse att man måste baxa ut hojjäveln ur garaget.
Nu får du allt anstränga dig lite, bra sex kräver lite arbete vet du!... bara ut och in så är det klart sen
All utrustning som ska av och på, speciellt om man är lite stressad. Bil är bättre, bara ut och in så är det klart sen
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|