Vad finns det för casual events?

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Vad finns det för casual events man kan hitta på med folk man inte träffat på flera år, men som man tyckte va riktigt trevligt folk då, och nu åter fått någorlunda kontakt?

Vore ju perfekt om det fanns partaj som alla kunde gå till, då det är en grupp vänner där jag under hela tiden haft viss kontakt med, medan den andra halvan inte träffat på tre år (lär dock inte hitta nå sånt partaj så..) . Nu handlar det alltså om hitta på något med hela gruppen.

Funkar ju inte dra ut på krogen med sånt gäng, och vet inte om alla känner för det. Blir lite väl mkt folk om man ska ut och käka eller liknande. Vad finns det för events en 3-5 pers kan hitta på? Kan tillägga att det e tjejer hela bunten så all typ av racing aktiviteter som cart e uteslutet.

Kanske lite underlig och svår fråga men tänkte ändå ställa den. Annars får det nog bli film eller liknande hos någon av tösarna. :nicka

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Villee skrev:
Vad finns det för casual events man kan hitta på med folk man inte träffat på flera år, men som man tyckte va riktigt trevligt folk då, och nu åter fått någorlunda kontakt?

Vore ju perfekt om det fanns partaj som alla kunde gå till, då det är en grupp vänner där jag under hela tiden haft viss kontakt med, medan den andra halvan inte träffat på tre år (lär dock inte hitta nå sånt partaj så..) . Nu handlar det alltså om hitta på något med hela gruppen.

Funkar ju inte dra ut på krogen med sånt gäng, och vet inte om alla känner för det. Blir lite väl mkt folk om man ska ut och käka eller liknande. Vad finns det för events en 3-5 pers kan hitta på? Kan tillägga att det e tjejer hela bunten så all typ av racing aktiviteter som cart e uteslutet.

Kanske lite underlig och svår fråga men tänkte ändå ställa den. Annars får det nog bli film eller liknande hos någon av tösarna. :nicka

Bada!

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Emmi skrev:
Ha, kul ide! Ska vi åka o bada nåndag innan hojsäsongen drar igång på allvar? Dra ihop lite folk?

Bada med massa tösar kan väl va kul men då vill jag vänta till beach mage hehe.

Bowling är också ett bra alternativ, mera tack !

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Villee skrev:
Bada med massa tösar kan väl va kul men då vill jag vänta till beach mage hehe.

Bowling är också ett bra alternativ, mera tack !

Ok, laga en god måltid å flickorna.
Sen kan ni sitta å fnissa över ett par flaskor vin

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
eus skrev:
Jag har funderat lite på att dra ihop ett grymt gäng å hyra relaxen :fyllisar
Klockrent, men det får inte kosta för mycket, har precis köpt hojhandskar & ska serva hojen imorrn...

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
eus skrev:
Ok, laga en god måltid å flickorna.
Sen kan ni sitta å fnissa över ett par flaskor vin

Vore ju perfekt men lite väl rättfram med tanke på att jag inte umgicks så mkt med de på den tiden, men det vore grymt om det kunde ordnas.

Vad är relaxen? Gissar åt simm/spa hållet?

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Villee skrev:
Vore ju perfekt men lite väl rättfram med tanke på att jag inte umgicks så mkt med de på den tiden, men det vore grymt om det kunde ordnas.

Relaxavdelning på badhus. Varmt vatten, bastuar o sånt... asgott!
Eus, låter som en bra ide, vilken relax tänker du på?

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Villee skrev:

Äsch, det är ju ett gäng. Det tror jag hade vart uppskattat.

Relaxen = Realxavdelningen, stor varm pool å ångbastu

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Eus, ingen aning. Finns ju massa simhallar, typ i Bankeryd & Råslätt o så.. ARLA kanske har en egen? :rofl

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Muhahaha, har inte ni nåt utomhusbad eller nåt iallafall? Annars e jag ut o snurrar... Vättern är ju nära iallafall...:D

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Emmi skrev:
Muhahaha, har inte ni nåt utomhusbad eller nåt iallafall? Annars e jag ut o snurrar... Vättern är ju nära iallafall...:D

JO, fan...Attarpsbadet finns ju iofs...2-3 bassänger o nån trampolin eller nåt sånt tror jag. Har inte varit där sen mellanstadiet tror jag...

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Brutus skrev:
JO, fan...Attarpsbadet finns ju iofs...2-3 bassänger o nån trampolin eller nåt sånt tror jag. Har inte varit där sen mellanstadiet tror jag...

Muhahaha, jag hade lite rätt iallafall! Fast relaxavdelning kanske var att ta i lite... :rolleyes:

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...