Update!
Nytt batteri!
Hojen startar på första knapptrycket utan choke (glömde) men måste dra ut den för att den inte ska dö. Vilket är normalt.
Jag väntat lite tills jag trycken in choken men antagligen lite för tidigt för den dog efter en stund.
startade igen och lät den ha på choke tills varvtalet gick upp med choken ordentligt.
Sen gick körningen galant!
Så jädra kul!!! Satt och sjöng i hjälmen! Hehe
Dock är denna hoj lite mer svårkört än min R1:a pga 130hk mindre och man måste gasa mycket mer när man ska iväg. På min R1 behövde jag ju typ bara släppa koppling för att komma iväg men här måste jag gasa på annars blir det kärringstop.
tror jag är ovan med twin. Men fan va det mullrar gött och den är ju roligt att köra men herregud så klen den är jämför med R1:an. Hahah Det händer fan ingenting när man gasar. Puckeln/hästsparken kommer inte och det är därför denna kostar 1600:- mindre i månaden i försäkringen.
Trist var att jag fick ont i höger höft / knä på denna med. Tror helt enkelt jag är sned i höft eller nåt men ska försöka justera fotpinnarna något. Kikar även på 360mm dämpare.
summa: Svinkul, ska ut igen ikväll!!!