Jag försöker boka en sporthojskurs i SMC's regi.
Man ska då fylla i kuggfrågan enligt rubriken:
Vad gör du om framhjulet släpper i en kurva?:
Det är väl något sätt att försöka ta reda på vad man förstått om MC-körning, men det är helt värdelösa svarsalternativ, nämligen:
Inget av dessa alternativ motsvarar vad jag faktiskt skulle göra. Testa hellre:
Och ärligt talat så vet jag inte vad man ska göra heller. Släpper framhjulet helt så antar jag att det är inget att göra. Kanske att någon stunt-hjälte kan smeta i turbon och wheeeeela hem istället utan framhjul.
Undrar också vad man ska använda den här informationen till. Man kan nog säga generellt sett att de som kommer till SMC's kurser är som mig rätt ruttna på att köra hoj.
Slänger med en poll så vi får se vad man faktiskt skall göra också.
Man ska då fylla i kuggfrågan enligt rubriken:
Vad gör du om framhjulet släpper i en kurva?:
Det är väl något sätt att försöka ta reda på vad man förstått om MC-körning, men det är helt värdelösa svarsalternativ, nämligen:
- Gasa
- Bromsa
- Slå av på gasen
- Gasa & Res upp MC
Inget av dessa alternativ motsvarar vad jag faktiskt skulle göra. Testa hellre:
- Ångra dig att du körde oförsiktigt
- Dö snabbt
- Be till Gud
- Ropa på hjälp
Och ärligt talat så vet jag inte vad man ska göra heller. Släpper framhjulet helt så antar jag att det är inget att göra. Kanske att någon stunt-hjälte kan smeta i turbon och wheeeeela hem istället utan framhjul.
Undrar också vad man ska använda den här informationen till. Man kan nog säga generellt sett att de som kommer till SMC's kurser är som mig rätt ruttna på att köra hoj.
Slänger med en poll så vi får se vad man faktiskt skall göra också.