Vad gör folk för att fördriva tiden då?

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Bara en massa stress i Skolan och jag känner att en tur på motorcykeln är precis vad jag hade behövt just nu. Ut köra lite i fint solsken och några dagar på en fin strand. Tyvärr har jag inte råd att göra det utomlands så jag tvingas vänta till våren.

Vad gör ni för att fördriva tiden? Har sån sjuk abstinens att jag funderar på att dra ut och köra trots isen :(

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Det lovas ju fint väder imorgon så jag ska ut på lite mc-körning och tänkte ta med dottern också :) Allt är lastat, packat och preppat.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Är i garaget och försöker utföra mirakel :rolleyes:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Vin, öl, rom, calva, sällskap, bakfylla, packning (flyttar snart), bokslut förening 1, revision förening 2...

Underskatta inte värdet av bra alkohol :banana

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Jag kollar på Youtubekanalen Mighty Car Mods med :tummenupp

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag sitter och surfar runt för att bestämma om jag ska köpa ny motor till min gamla båt eller om jag ska köpa ny båt.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag tycker synd om dig att behöva flytta hit. :)

Why?

Har spenderat de sista 4 åren med att hata att bo i Norrköping och längtat till Lkpg. Kommer typ bo granne med de 8 pers jag känt längst i Lkpg, granne med gymet, 4 min att gå till jobbet, max 1 km till allt och alla bortsett Campus men dit går det flera bilar varje dag från grannhusen.

It´s gonna be awesome!

Vad är felet på Lkpg egentlien? Bortsett att det inte verkar finnas en enda bra restaurang/pub utan bara massa alkis-öl-hak, DET kommer jag sakna med Nkpg..

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Vad är felet på Lkpg egentlien? Bortsett att det inte verkar finnas en enda bra restaurang/pub utan bara massa alkis-öl-hak, DET kommer jag sakna med Nkpg..

De enda restaurangerna som är bra är enligt mig de som har öppet 11-14. Arbetsrestaurangerna typ.
I Mjärdevi känner man sig inte hemma kan jag ju säga, alla har kavaj å skjorta men inte jag! :crash

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
De enda restaurangerna som är bra är enligt mig de som har öppet 11-14. Arbetsrestaurangerna typ.
I Mjärdevi känner man sig inte hemma kan jag ju säga, alla har kavaj å skjorta men inte jag! :crash

Tror vi har lite olika preferenser på det där..

Jag betalar gärna 70:-/cl för sprit om jag får nåt som är riktigt bra serverat av nån som kan sin tjitt..

Vill jag ha billig öl, fylla och småtjejer kan jag gå till Flamman.. :banana

I Nkpg finns Munken, men grymt vällagad husmanskost, duktig personal och både öl och spritsortiment av rang. Papa Grappa med Italiensk ton, snäppet dyrare men också alltid vällagat och med betydligt bättre spritbar och än mer engagerad och sjukt duktig personal. Och typ Butlers som med nya ägare blivit riktigt riktigt bra, kan kosta ett par tusen att ta en hel middag inkl. allt där men de håller oväntat hög nivå rakt igenom i både kök och bar.

Linköping har ingenting verkar det som.. Lite trist. Men får väl åka till norpan och dricka finsprit när det ska till istället :)

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Jag har fått intrycket att många här på forumet inte gillar streetfighters då framförallt sådana som är själva ombyggda. Varför? :) :rolleyes:

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld

Jag har bott i Lkpg från och till i 20 år och jag har aldrig trivts. Varken själva staden eller naturen runt omkring är trevliga. Problemet är att det är den enda staden i den här delen av landet där det finns vettiga jobb.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping