vad gör man inte för en hoj!

maximumspeed

Medlem
Gick med
8 Jan 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Ingen för tillfället
sålde r1an förra sommaren, men ångrade det dom faan!! :kocko
så jag var ju bara tvungen att köpa en ny hoj men efter 2 NYA R1or, tyckte jag att jag gott kunde köpa en begagnad och dessutom vara otrogen så jag bestämde mig för en K5a hittade en i Avesta 77mil hade den gått enda kruxet 80 mil enkel väg, men puckad som man är så satte jag mig i bilen och körde ned lastade den på släpet och körde hem det tog mig ett dygn, men konstigt nog så känns det som om det var värt det :yoparty nu står den i garaget och jag väntar på att våren ska komma :banana
faan vad jag längtar! hoppas den rockar lika fett som den låter, grymt sound med sliponet, vill inte att den ska rocka mindre än r1an :tungan
vad föredrar ni r1an med dess "sköna" körställning och lättkörda motor eller suzkan med lite mer extrem körställning och vad man hört lite mer hysterisk motor?
 
Gick med
9 Mar 2003
Ort
.......
Hoj
..........
Helt klart GSXR1000....


maximumspeed skrev:
sålde r1an förra sommaren, men ångrade det dom faan!! :kocko
så jag var ju bara tvungen att köpa en ny hoj men efter 2 NYA R1or, tyckte jag att jag gott kunde köpa en begagnad och dessutom vara otrogen så jag bestämde mig för en K5a hittade en i Avesta 77mil hade den gått enda kruxet 80 mil enkel väg, men puckad som man är så satte jag mig i bilen och körde ned lastade den på släpet och körde hem det tog mig ett dygn, men konstigt nog så känns det som om det var värt det :yoparty nu står den i garaget och jag väntar på att våren ska komma :banana
faan vad jag längtar! hoppas den rockar lika fett som den låter, grymt sound med sliponet, vill inte att den ska rocka mindre än r1an :tungan
vad föredrar ni r1an med dess "sköna" körställning och lättkörda motor eller suzkan med lite mer extrem körställning och vad man hört lite mer hysterisk motor?
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Nu är jag en outsider här som kommer med åsikter :D men personligen tycker jag K5an är coolare, R1 är det ju varannan som har sen är ju suzuki lite extremare eller hur? :rolleyes: Ja, va ska man säga, grattis till en riktigt fet hoj!. :tummenupp
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
GSX R 1000. :tummenupp

Killen har en gsx r och funderar på en R1 (har provkört en del)just pga den bekvämare körställningen men det nämaste en r1 kommer hit är på en plansch i garaget om :tuttar får bestämma :fatta!














Näää..fy va elakt så klart du får köpa vilken hoj du vill när du vill... :pannkyss
 
Last edited:

silence

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2005
Ort
Örebro
Hoj
Honda cbr 1000rr -04
maximumspeed skrev:
sålde r1an förra sommaren, men ångrade det dom faan!! :kocko
så jag var ju bara tvungen att köpa en ny hoj men efter 2 NYA R1or, tyckte jag att jag gott kunde köpa en begagnad och dessutom vara otrogen så jag bestämde mig för en K5a hittade en i Avesta 77mil hade den gått enda kruxet 80 mil enkel väg, men puckad som man är så satte jag mig i bilen och körde ned lastade den på släpet och körde hem det tog mig ett dygn, men konstigt nog så känns det som om det var värt det :yoparty nu står den i garaget och jag väntar på att våren ska komma :banana
faan vad jag längtar! hoppas den rockar lika fett som den låter, grymt sound med sliponet, vill inte att den ska rocka mindre än r1an :tungan
vad föredrar ni r1an med dess "sköna" körställning och lättkörda motor eller suzkan med lite mer extrem körställning och vad man hört lite mer hysterisk motor?



Själv så åkte jag ungerfär en lika lång sträcka, men fick åka hem med ett TOMT släp. Den killen jag pratade med, han snackade bara skit :mad: .
men men

Grattis som fan till bågen :yoparty !
 

BajkMajk

Medlem
Gick med
29 Mar 2005
Ort
Smålandstones
Hoj
954 Blade
silence skrev:
Själv så åkte jag ungerfär en lika lång sträcka, men fick åka hem med ett TOMT släp. Den killen jag pratade med, han snackade bara skit :mad: .
men men

Grattis som fan till bågen :yoparty !

Sånt där har jag också varit med om :mad:
Kanske inte riktigt sådana sträckor som 80 mil, men tillräckligt långt för att man ska bli förbannad, när hojen i fråga är felfri på telefon, men duktigt skrapad i verkligheten! :kocko
 

Wesslan

Unusual Scrambler user
Gick med
18 Jan 2005
Ort
Lidingö
Hoj
2015, Ducati Scrambler FT
maximumspeed skrev:
men konstigt nog så känns det som om det var värt det

Konstigt nog? Skulle köra genom hela riket för att hämta en K5a. Inget konstigt med det :)

Och sen det här med otrohet, det är inget jag brukar rekomendera men detta är ett undantag
:tummenupp

Grattis till en grym hoj. Väntar också som fan på att vägarna ska bli fina. Har endast kört 5 mil med min så jag vet hur det känns. Men snart åker jag till Thai och kommer hem den 21 mars och då hoppas jag på fina vägar :)
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
maximumspeed skrev:
sålde r1an förra sommaren, men ångrade det dom faan!! :kocko
så jag var ju bara tvungen att köpa en ny hoj men efter 2 NYA R1or, tyckte jag att jag gott kunde köpa en begagnad och dessutom vara otrogen så jag bestämde mig för en K5a hittade en i Avesta 77mil hade den gått enda kruxet 80 mil enkel väg, men puckad som man är så satte jag mig i bilen och körde ned lastade den på släpet och körde hem det tog mig ett dygn, men konstigt nog så känns det som om det var värt det :yoparty nu står den i garaget och jag väntar på att våren ska komma :banana
faan vad jag längtar! hoppas den rockar lika fett som den låter, grymt sound med sliponet, vill inte att den ska rocka mindre än r1an :tungan
vad föredrar ni r1an med dess "sköna" körställning och lättkörda motor eller suzkan med lite mer extrem körställning och vad man hört lite mer hysterisk motor?

Vet hur det känns, jag åkte ner 100mil för att hämta min.
Hoppas vi ses på vägarna i sommar och grattis till en FEET hoj!
 

Dioxin

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Ort
Borås
Hoj
Aprilia RSV Factory
Grattis till den fina hojen! K5:an är ursnygg och jag är säker på att du kommer inte bli besviken på prestandan heller!
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Tror nog du blir nöjd i vår!! Grattis till köpet!! :tummenupp
 

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Ort
götet
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Du kommer inte bli missnöjd, bytte R1-05 mot denna och jag ångrar det inte en sekund!

krattis :tummenupp
 
Gick med
9 Mar 2003
Ort
.......
Hoj
..........
silence skrev:
Själv så åkte jag ungerfär en lika lång sträcka, men fick åka hem med ett TOMT släp. Den killen jag pratade med, han snackade bara skit :mad: .
men men

När jag sålde min R1000-02 så tog jag massor av närblider på hojen (som var extremt fin) och lade ut dem på en webbsida, sålde hojen mycket snabbare än jag trodde, och köparen blev mer än nöjd när han fick se hojen.
 

maximumspeed

Medlem
Gick med
8 Jan 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Ingen för tillfället
Xyron skrev:
Vet hur det känns, jag åkte ner 100mil för att hämta min.
Hoppas vi ses på vägarna i sommar och grattis till en FEET hoj!
jahaa visst är känns det som om det var värt det! det finns ju knappt några cyklar här och dom som är till salu är för det mesta så satans dyra här :kocko
 

Braxen

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2004
Ort
Norrköping
Hoj
RD125twin
Lär tala om att du har gjort ett bra val/köp, hojen är välskött då de är väldigt noga med sina ögonstenar. :tummenupp


Hoppas dom bjöd dig på mat också :)
 

R-1000

Live for nothing or die for something
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Stockholm och Dalarna
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
Braxen skrev:
Lär tala om att du har gjort ett bra val/köp, hojen är välskött då de är väldigt noga med sina ögonstenar. :tummenupp


Hoppas dom bjöd dig på mat också :)
Va söt du är gubben :tuttar kom till avesta förfan.
 

maximumspeed

Medlem
Gick med
8 Jan 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Ingen för tillfället
Braxen skrev:
Lär tala om att du har gjort ett bra val/köp, hojen är välskött då de är väldigt noga med sina ögonstenar. :tummenupp


Hoppas dom bjöd dig på mat också :)
jo hojen såg såg fin ut inte en repa får fortsätta att vårda den ömt! bjöd på mat?! det lovade dom men vi fick lite ont om tid så vi drog iväg utan att käka stannade på max i sundsvall istället... :banana
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top