vad gör man inte för en hoj!

maximumspeed

Medlem
Gick med
8 Jan 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Ingen för tillfället
silence skrev:
Själv så åkte jag ungerfär en lika lång sträcka, men fick åka hem med ett TOMT släp. Den killen jag pratade med, han snackade bara skit :mad: .
men men

Grattis som fan till bågen :yoparty !

fasiken vad f-bannad man blir på sådana puckon :kocko
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
maximumspeed skrev:
jahaa visst är känns det som om det var värt det! det finns ju knappt några cyklar här och dom som är till salu är för det mesta så satans dyra här :kocko

Man får lägga på ungefär 10.000:- för att få samma hoj här uppe, och för mig kostade det 1.000:- t.o.r ner till sthlm och hem igen. + omvägar förbi kompisar på vägen upp.
 

Magnus-Sthlm

Fullgasväxlare
Gick med
17 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05 något modifierad av Taxi Stockholm
Xyron skrev:
Man får lägga på ungefär 10.000:- för att få samma hoj här uppe, och för mig kostade det 1.000:- t.o.r ner till sthlm och hem igen. + omvägar förbi kompisar på vägen upp.

Har helt motsatt erfarenhet. Köpte både min 02:a och min 05:a norr om Dalälven, (Matfors och Avdidsjaur), och till väldigt bra priser. Inklusive flyg upp och bensin ner så tjänade jag nog 10.000 åt andra hållet från normalpriset.
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Magnus-Sthlm skrev:
Har helt motsatt erfarenhet. Köpte både min 02:a och min 05:a norr om Dalälven, (Matfors och Avdidsjaur), och till väldigt bra priser. Inklusive flyg upp och bensin ner så tjänade jag nog 10.000 åt andra hållet från normalpriset.

Det var nog ett specialfall då, eftersom det finns mer hojjar i sthlm trakten än här uppe. Man har mer att välja på nere i sthlm och kan därför göra kap där. Men det finns folk här uppe som behöver pengar eller har insett hojjens värde med. Tror det är lättare att hitta en billig hoj i sthlm pga utbudet, fast sammtidigt är det fler som vill ha hojj där :va

nu talar jag emot mig själv... vad vill jag egentligen?
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Jag höll på säga, vilken serietillverkad hoj är inte en dussinhoj? :D
 

VaRvStopPEt

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Ort
Bräkne-Hoby
Hoj
Drz 400sm 07
maximumspeed skrev:
enda kruxet 80 mil enkel väg, men puckad som man är så satte jag mig i bilen och körde ned lastade den på släpet och körde hem det tog mig ett dygn, men konstigt nog så känns det som om det var värt det

Detta älskar jag med hojköp..Resan är ju halva grejen. Själv åkte jqag 60 mil enkel för att hämta mitt senaste köp. Körde bil och släp dit med ett par polare som inte har A kort. Tyckte synd om hojen (ville inte att den skulle stå på släp) så jag körde den hem :kocko . Du kan nog tänka dig hur dom i bilen dreglade.

Kan ju säga att jag hade ganska ont i asen :D . Men va fan det va sommar och jag hade en ny hoj :yoparty
 

mojjsan

Killar sökes
Gick med
18 Sep 2005
Ort
skövde
Hoj
r1
om r1án är en sådan dussin hoj, så varför hittar jag inte ett enda t-lås på alla skrotar, prata med bike demonteringen i dag med 1 JAG SÄGER 1 r1´a -04 på hela förra året fick dom in, så ngt satans dussin hoj är det då inte, säg gärna hur många r1ór ni ser i staden kontra gixxer, skulle varit kul om min -99 var en dussin hoj men det ser dåligt ut..
 
Gick med
18 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
Ingen...
Så länge man själv är nöjd och har en bra hoj spelar det väl ingen roll vad andra har? :va
En hoj blir väl inte sämre för att det är fler som har den... :)
/Rikard
 

Racercukel

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha R6 -06-
Rikard Thunderace skrev:
Så länge man själv är nöjd och har en bra hoj spelar det väl ingen roll vad andra har? :va
En hoj blir väl inte sämre för att det är fler som har den... :)
/Rikard


Nej, precis det spelar ingen roll dussinhoj eller inte. Bara man är nöjd själv så ska man inte bry sig om hur många som har en sådan.
Den ovanligaste på våra vägar av R1, GSX-R, CBR 1000RR och Zx10r det måste väl ändå vara zx10:an som är ovanligast på våra svenska vägar, någon som är beredd att hålla med?
 

mojjsan

Killar sökes
Gick med
18 Sep 2005
Ort
skövde
Hoj
r1
Racercukel skrev:
Nej, precis det spelar ingen roll dussinhoj eller inte. Bara man är nöjd själv så ska man inte bry sig om hur många som har en sådan.
Den ovanligaste på våra vägar av R1, GSX-R, CBR 1000RR och Zx10r det måste väl ändå vara zx10:an som är ovanligast på våra svenska vägar, någon som är beredd att hålla med?


jo men den har la inte varit med sedan -98 "zx10r alltså"
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top