Vad gör man när...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Foggy skrev:
När det skrivs "ta mass självmord" så undrar jag vem den där "mass" är, vars självmord man ska stjäla :confused:

Men det är väl bara för att jag är en sån där "sär skrivnings j**el" som inte kan låta bli att vara språkpolis å påpeka att det vanligen heter "begå själmord" eller "ta sitt liv" :p

Nä, tacka vet jag KSMB ;)
/F. :mattias

stämmer bra det...

Rätt ska vara rätt....

Fast man blir inte gladare för det... Okej, lite då...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Foggy skrev:
När det skrivs "ta mass självmord" så undrar jag vem den där "mass" är, vars självmord man ska stjäla :confused:

Men det är väl bara för att jag är en sån där "sär skrivnings j**el" som inte kan låta bli att vara språkpolis å påpeka att det vanligen heter "begå själmord" eller "ta sitt liv" :p

Nä, tacka vet jag KSMB ;)
/F. :mattias

men å tack. Det skajuvaraså... eller hureh? tupp juck i ful stavnings skolan.. :öl

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Nä det blev för deppigt.

Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Måste era flickvänner underhållas eller med blommor o grejer?
Ta reda på varför dom är sura först..

Det finns värre saker jo..

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Men sluta deppa nu! :7peta Ni _har_ ju i alla fall någon därhemma som är sur på er (och något måste ni ställt till med för att det blivit så, eller ?). En annan får ju vara glad om jag kan bli lite förbannad på mig själv :rolleyes:

...och frågar ni vad som är fel och får svaret "inget" - nöj er inte med det. Ge tjejen en kram istället och be om förlåtelse för vad det än må vara (ja, det inte lätt att veta alla gånger - men något dumt har man säkert sagt eller gjort, okänslig tölp som man är :) ). Kom ihåg att man inte kan köpa sig fri med blommor hur trevligt den ändå kan vara - det är omtanke och dig själv som du ska bjuda på.

Äsch... nu börjar jag tänka för mycket och blir deppig - det här håller inte - till garaget!! Geronimo!! :öl (finns det ingen meka-i-garaget-smiley ?)

Söder

Köra på 2 hjul, varför?!
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
R1 -02 **SÅLD** Suzuki GSR 600 -07
hållundan skrev:
--klipp---
Beträffande dina poetiska kunskaper är jag imponerad!!! fan va najs... Försökte omformulera det hela å skicka till henne nu... får se om det funkar.... risken är att det blir pannkaka....

Nåväl....

:hej

Hur gick det då????
Du måste ju "briefa" oss hur din helg fortlöpte.

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
finns
Annars kan du ju alltid skicka denna via sms....

Öppna ditt fönster å ställ det på glänt.
Vinden du känner e kyssen jag sänt.

Funkar alltid :fakta

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
D-one skrev:
Annars kan du ju alltid skicka denna via sms....

Öppna ditt fönster å ställ det på glänt.
Vinden du känner e kyssen jag sänt.

Funkar alltid :fakta

Ge mig nummret då så ska jag testa! :D

Fast du får se till att inte Bryd står där i närheten, han vill jag inte kyssa..... :D

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Men för i h-e! En till gnälltråd?? Vad har det tagit åt folk?

Två tips.

Rent allmänt är självömkan motbjudande! Det tycker de flesta tjejer också så att sitta hemma och tycka synd om sig själv och sen ringa på fyllan - "Amen det var ju fan inte meninge ju! Jag älschkar dej sketmycket. Ska vi inte kn..." är så jävla bonneklantigt att man måste förstå bättre.INGEN över 20 är annat än sketkorkad om man ringer på fyllan till tjejen om man har ett krångligt förhållande.

Tänk! Fråga inte dina polare om vad du ska skriva/säga. Har du lyckats förföra henne en gång bör du kunna det en gång till (OM det finns hopp för er). Det är nu du ska bevisa att du har lärt dig något. På ett halvår SKA du ha lärt dig vad hon gillar och nu ska du bevisa det. Blommor vissnar, 600 spänn för tio dagar sen är bara en hög med skit nu. Strunta i summor, såg något med små presenter och ord som visar att du bryr dig.

....och sluta tycka synd om dig själv.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...