Jimmyretta skrev:Tror bestämt att Mr är Kåt på VVs hoj
Blir det små sukisar nu?
Gör han små K5r kanske???Jimmyretta skrev:Tror bestämt att Mr är Kåt på VVs hoj
Blir det små sukisar nu?
På tal om hjälm....Robz skrev:JAGvet vad K gjorde!!!
...här är anledningen till att VV sålt sin hjälm
May the force be with you.........Maverick_ou812 skrev:På tal om hjälm....
Nu har vi ju en Darth Vader (Robz med sin "pshysssshhh" öppning på hjälmen) och en Imperial Trooper (VV med sin vita Arai) så nu får alla vi andra akta oss för the dark side!
Von Vettet skrev:May the force be with you.........
tyckte väl att den hjälmen kliade.....den var ju invaderad av flatlöss....och nu vet vi varför. Så lomax...TVÄTTA genast
l
Lomax skrev:HMMM... tror du det funkar med Radar????
tjena olle hur e läget roligt att se dig sähär ibland inte ofta man ser dig på macken nu ju hur går det med körningarna?oscar skrev:MrK blev så rädd när han fick höra att han kommit under 1.20 på Knudan att han helt enkelt skiter ner sig! Att han står vid VV´s hoj är av en slump...
stiffmaster skrev:tjena olle hur e läget roligt att se dig sähär ibland inte ofta man ser dig på macken nu ju hur går det med körningarna?
Du körde juh offroad två gånger på Åsenoscar skrev:Det går bajs! När ska vi köra cross då?
Maverick_ou812 skrev:På tal om hjälm....
Nu har vi ju en Darth Vader (Robz med sin "pshysssshhh" öppning på hjälmen) och en Imperial Trooper (VV med sin vita Arai) så nu får alla vi andra akta oss för the dark side!
kungljung skrev:Ska man börja hålla utkik efter YODA på gatorna snart då med eller...
Mohahahahahahahaaaaaayoohan skrev:Hörru, nog för att jag inte har hår, och att mina öron står ut, men det där var fan slag under bältet!
Maverick_ou812 skrev:Mohahahahahahahaaaaaa
Viss likhet finns!!
Maverick_ou812 skrev:Mohahahahahahahaaaaaa
Viss likhet finns!!
"Mr Anderson, I believe the non existing spoon has been thrown... eat a cookie and the future will become faster on the tracks"yoohan skrev:...jag tror det sista pålleman kommer se innan allt blir svart kommer likna något mer åt detta hållet ->
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|