Vad gör ni i sömnen????

SemesterPojken

Körkortslös
Gick med
27 Aug 2007
Hoj
Yamaha R6 -06
Har en händelse som har med fylla att göra och inte sömn men någon nämde nått liknande i tråden innan sååå what the hell. Enjoy

Har en polare som hade vart ute på krogen med några vänner,påväg hem full som tjatar han om hur pissenödig han är och vi säger att han snart är hemma. Leder fram han till hans hus (han bodde hemma) och frågar om han klarar sig nu. Ett mumlande som tolkas att det går fint och han går in själv.

Han går in får av sig ytterkläderna och vinglar upp för trappan, kommer på att han är pissenödig igen och går in på toan, han gör vad han ska och sen går han och lägger sig.

Morgonen därpå väcker hans föräldrar honom och frågade om han fick i sig mycket igår, han svarade att det blev endel men inte så värst mycket.
Då brast hans far ut och säger: När du kom hem inatt så gick du ju in i vårt sovrum och fram till min byrå, drog ut byrålådan och pissade i den!!! :D

Farsan till denna killen ska kanske inte säga nått då han var med jobbet utomlands och de var på krogen så somnade han när han stod och pissade i en pissoar! :rofl Arbetskamraterna var snabba med kameran kan jag lova!!!

Gabor

Guest
Sova ?? Jag har fan i inte sovit på jävligt länge..

...mer hamnat i medvetslöshet eller koma. :D , får ju inte vara ifred för en krävande kvinna...sova är en sällsynt lyx..:huvet .

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Vi firade midsommarafton i Båstad en gång - en kompis föräldrar hade stuga där - och där inträffade en rolig incident. Rolig för oss andra, mindre rolig för de inblandade. :)

Vi festade som sig bör, med öl, snapsar och sill. Sent på natten somnade en kille liggandes i hamocksgungan, som stod precis intill häcken. Festen fortsatte, men tyvärr så får allt som är roligt också ett slut.

När vi, de få återstående tappra festprissarna, också skulle gå och lägga oss förbarmade vi oss över hamockskillen och bar in honom för att lägga honom på en säng i ett av rummen, där även två tjejer sov i sovsäck på golvet.

Borstade tänderna och gick in på mitt rum, kröp under täcket och hade nästan somnat när vi alla hörde ett tjejskrik som skar genom nattens mörker! Vi rusade alla upp för att se vad som hänt.

För att göra en lång historia lite kortare: Hamockskillen hade vaknat, ställde sig upp, gick lite åt sidan, tog fram snoppen och kissade. Rakt på tjejen i en av sovsäckarna. Han fick en utskällning som hette duga och han var ytterst ångerfull.

Men vem kan klandra honom? När han gick och lade sig så sov han i en hamocksgunga. Utomhus. Precis bredvid en häck och det var där han trodde han ställt sig för att uträtta sitt behov. Han visste ju inte att vi varit snälla och burit in honom. :D

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
Jag går i sömnen titt som tätt, nu var det iofs ett par månader sen. I somras under tre månader gick jag i sömnen säkert 3 dagar i veckan. Efter egna analyser har jag kommit fram till att det var stressen över ett nytt jobb som var boven.

Har en polare som tre gånger gått upp och kissat inomhus, en gång i vardagsrummet när hans mormor var på besök och sov på soffan. Alla gånger har han varit karatefull.
:D haha har en polare som mer än lovligt karatefull lyckades pinka på en gemensam kompis som vi kvartade över hos,eller rättare sagt hans syrra med kille när de låg o gosade :D

MatteKholm

Stolt tröjjjjbärare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
--VTR--
Jag gick väldigt mycket i sömnen förr. Gör det inte lika ofta nu.
Det värsta jag gjort är nog att klättra upp för en stege till garagetaket. Mamma hade hört mig och väckt pappa, som fick hämta ner mig. Var väl en 13-14 år då.
Somnade på soffan en gång också, var väl runt 12 år.
Mamma sa åt mig att gå och lägga mig i sängen, men att jag skulle gå och ge kaninerna mat först.
Jag hade rest mig, gått fram till videon, satt mig på alla fyra där och försökt prega in ett yatzy i videon.
Vaknade av att mamma garvade som fan åt mig! :D

Prega. Vad är det för ord? Lokalt skåneord? Aldrig hört, å ändå har jag gjort lumpen där nere.

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Kan inte minnas att jag har gjort några dundertabbar i sömnen direkt. Däremot så har jag utvecklat en lite lustig vana. Jag snusar dygnet runt vilket har lett till att jag (i sömnen) 3-4 gånger per natt plockar ut snusen ur munnen, lägger den på sängbordet, öppnar dosan och lägger in en ny, utan att vakna :)

Lite irriterande är dock att om jag har druckit samma kväll så kan de gamla snusarna hamna lite överallt förutom på sängbordet :(

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Jag har vaknat på morgonen ett par ggr av ljudet av att vattenkranarna står på för fullt... Och ingen annan än jag kan ha satt på kranarna... 3 st sammanlagt...:va
Rätt läskigt då man genast börjar fundera på om man bara har vart hemmavid... :näsblod

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag har på vaknat på morgonen ett par ggr av ljudet av att vattenkranarna står på för fullt... Och ingen annan än jag kan ha satt på kranarna... 3 st sammanlagt...:va
Rätt läskigt då man genast börjar fundera på om man bara har vart hemmavid... :näsblod

Du menar att risken finns, att du även varit hos grannarna och skruvat på deras vattenkranar? :D

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Du menar att risken finns, att du även varit hos grannarna och skruvat på deras vattenkranar? :D

Precis den tanken som slår en... :gnissla

För att när jag va i köpenhamn med massa polare så vaknade jag av att en kompis försökte mota ut mig från deras hotellrum... Då jag tydligen hade gått in där och lånat deras mugg i stället för att använda min egen...

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Min svärfar var djurhållande bonde tills han blev sjuk.
Mjölkkor och köttdjur.
Någon gång skrattade vi åt honom när han berättade om, att när han jobbade på sågen så hände det att han drömde att han vände stock.
Detta resulterade i att svärmor fick finna sig i att bli runtbrottad i sängen utan amorösa avsikter.

En sommar när jag hjälpte honom att flytta kalvarna för att bryta kättar, så drömde jag antagligen om jobbet på natten.
Min hustru väger cirka 75 kilo.
När hon spjärnade emot, fick jag upp henne på axeln.
Sedan vaknade jag.

Strindberg

f.d. Orebronx
Gick med
5 Apr 2007
Hoj
R1 -01
Min svärfar var djurhållande bonde tills han blev sjuk.
Mjölkkor och köttdjur.
Någon gång skrattade vi åt honom när han berättade om, att när han jobbade på sågen så hände det att han drömde att han vände stock.
Detta resulterade i att svärmor fick finna sig i att bli runtbrottad i sängen utan amorösa avsikter.

En sommar när jag hjälpte honom att flytta kalvarna för att bryta kättar, så drömde jag antagligen om jobbet på natten.
Min hustru väger cirka 75 kilo.
När hon spjärnade emot, fick jag upp henne på axeln.
Sedan vaknade jag.

HAHA! :D :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Har gått i sömnen en gång, när vi var på stugan i skärgården när jag ver en 10år. Jag letade tydligen efter en toalett, jag hittade, eeh, ett föråd? :va (utedass där)

Där slutar jag, och lämnar resten till fantasin. :tummenupp

LeeRoy

Fh Fh Fh
Gick med
18 Oct 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -96
OKEY...

MIN lilla fadäs.. va typ karatefull... slockna så fint...

Sen på natten så hade jag gått upp, hämtat skurhinken från städskrubben.. burit in den på toa, satt mig på hinken å kissat i den :va

Dan efter så berättade cheyen detta men jag vägrar än idag erkänna fasten kisset bevisligen låg i hinken :gnissla

shibbby

Ny medlem
Gick med
14 Dec 2007
Hoj
tramp-psykel
för ca.4 år sen när ja var på handbolls cupp så sov vi över där och på natten så var de en som satt sig upp och börja sjunga på stockholm i mitt hjärta, va fan vi är från värmland dit nöt tänkte typ alla som var vakna då :D

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC