vad gör ni sommarkvällar när ni inte kör hojj ? och inte super ?

CharlieC

gasa!
Gick med
18 May 2009
Hoj
2015 Triumph Street Triple R, 2004 Yamaha R1 banhoj
Frisbeegolf

Testa frisbeegolf! Det är riktigt roligt och så får man frisk luft och lite motion! Fast det kräver att man har ngn polare med sig så klart.. inte lika roligt att gå runt själv och kasta med plasttrissan!

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
Utomlands, eller utomlands på festival, eller mekar ihop hoj inför banåka.. annars kodar jag på projektet som nån gång ska göra mig rik(tm).

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Frisbeegolf är askul!

Lirade det förra veckan, funkar bäst med ett par flaskor öl!

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Testa frisbeegolf! Det är riktigt roligt och så får man frisk luft och lite motion! Fast det kräver att man har ngn polare med sig så klart.. inte lika roligt att gå runt själv och kasta med plasttrissan!

har en frisbeegolfbana runt hörnet 23 korgar.
dock så tycker jag det är jävligt drygt. Har gjort det ett par gånger
om man säger så , nu börjar semestern i morgon . så ikväll blir det
bärs och åter bärs.. dock inga som vill vara med o dricka bärs :mad:
jävla sopprotar till vänner.
har dock fått tag i en nu , han är bara ute en sväng med hunden.

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
Ja du, här i ingenstans (horar på ett sommarjobb i tjotaheitti) har jag fan ingen aning vad jag skall ta mig till ibland på kvällarna...

Idrott är ett straff jag avtjänar p.g.a. dödsynden frosseri så jag inte skall få diabetes när jag är trettio. De e inge kul.

Böcker läser jag för att jag inbillar mig jag skall hitta något användbart i dem som skall höja min livskvalitet. De facto är jag missnöjdare idag över mitt liv än innan jag började läsa sådana böcker.

TV-spel är för 15-åriga oskulder som måste hålla sina tankar och frustration på något annat än f*ttor...

TV och dator har vi redan gått igenom.

Spela instrument har de facto sin charm utan allt för många dolda agendor (jämför Magnus Ugglas trubaduren...)...

Jag antar att om jag skulle ändrat något på mitt liv denna sommar i ingenstans för att uppleva "livskvalitet" skulle jag spela mera gitarr, köra mer måtårpsykel, supa mer, prata med mer fruntimmer och skita i att sitta inne helt enkelt...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hmm, gjort mycket manuellt arbete själv nu i sommar, men att åka båt ut skärgården till någon holme/stuga/whatever och hare lite trevligt med vänner och bekanta är rätt najst. :)

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Kommer vara utan körkort i två månader...
(snart en månad avklarad redan)

Läser lite böcker, som nämnts.
Provat på Wakeboard OCH SUP (Stand Up Paddle), Surfning
Solat, Badat.

Hade tankar på att hålla mig relativt nykter denna sommaren, men när körkortet försvann så finns ju ärligt talat ingen större anledning till att inte plocka någon öl lite då och då (om man inte har problem med alkohol vill säga).
Festa loss, både hemmafester och på nattklubbar - och det krävs inte alkohol för detta, går fint att festa ändå.

Haft polare på besök, varit på besök hos polare (i olika städer alltså), minisemester på någon/några dagar.

Filmkväll med några polare när vädret suger.

Fasen, för i tiden kunde man ju lira datorspel/konsolspel HELA dagen, vare sig det var regn eller toppenväder, numera lyckas spel inte underhålla mig i 30 minuter... speciellt inte om solen är framme, och speciellt om man försöker spela något själv.
På gott och ont :)

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...