Vad gör ni under vinterhalvåret?

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Vanligtvis: träna, åka bräda, plugga, jobba.

I vinter: rehabilitera, träna, plugga, förhoppningsvis jobba. Siktar på att få åka lite bräda i slutet på säsongen, men är inställd på att vintersäsongen är rätt körd.

KjellKriminell

killar kan!
Gick med
13 Nov 2005
Hoj
GSXR600 -04
9° ute betyder att jag gift mig med youtube :)
(snart kan jag hela youtube utantill....)

[YOUTUBE-ID]jzH1-RTAWpY[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]tWxDOV8clwQ[/YOUTUBE-ID]

Gabor

Guest
Ja, vad gör man, bygger ny hoj, servar den gamla, säljer sånt som bara ligger på hyllor, renoverar hus, leker med frugan, busar med barn, massor med uteliv i skog och på krog, åker till jobbet ibland å kollar mail...:D

Zalfus

Medlem
Gick med
27 Feb 2006
Hoj
S1000RR -12 racehoj
Själv lyckades jag få jobb i Grekland/Aten och ska vara här 2 veckor på 2 veckor av fram till årsskiftet och förhoppningsvis ett år framåt :) Dem 2 veckorna som man är hemma så blir det att laga Kawan och köra lite motard ifall det är snöfritt.

Just ja, det är typ 27 grader här nu så jag tror jag ska dra ner till stranden och bada :tummenupp

Ciao!

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
YAMAHA TÉNÉRÉ 700 EXTREME 2024 | HONDA VFR 750FJ 1988
Förra året körde jag cross. I år vetefan. Köpa en massa grejjer till hojen iaf. Gym och datorn resten av tiden.

KjellKriminell

killar kan!
Gick med
13 Nov 2005
Hoj
GSXR600 -04
Själv lyckades jag få jobb i Grekland/Aten och ska vara här 2 veckor på 2 veckor av fram till årsskiftet och förhoppningsvis ett år framåt :) Dem 2 veckorna som man är hemma så blir det att laga Kawan och köra lite motard ifall det är snöfritt.

Just ja, det är typ 27 grader här nu så jag tror jag ska dra ner till stranden och bada :tummenupp

Ciao!

åh din jävla gris! här är 9 grader just nu :glömdet

Zalfus

Medlem
Gick med
27 Feb 2006
Hoj
S1000RR -12 racehoj
åh din jävla gris! här är 9 grader just nu :glömdet

Usch! Jag åker hem på tisdag igen. Hoppas min bakfälg till motarden är klar då så man kan skruva ihop den och köra lite. Har ju en ny ljuddämpare som måste "köras in" :D

Här nere går sporthojarna för fullt. Jag bor tydligen i ett område med ganska mycket nyrikt folk och här rullar väldigt mycket fräna motorcyklar och schyssta bilar. 85% kör utan hjälm och någon som helst skyddsutrustning, 10% har faktiskt hjälm men inget annat och resterande 5% har hjälmen på armen. :brinnerup

Längtar hem lite så man får köra av sig :)

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM