Nu har jag kraschad min Suzuki Gsx 750 ES -84. Den var så gammal att jag inte hade helförsäkring på den. Så nu får jag ingen ersättning alls för hojen från försäkringsbolaget.
Så nu står jag här med en krockad hoj som jag inte vet vad jag ska göra med. Skulle vilja reda upp den men vet inte om jag kan få begagnade delar till den i Finland (där jag bor) o hur mycket det kan bli att kosta.
Här är iaf skadorna som jag har sett på den vid första granskningen.( hojen står hos polisen än)
- böjda framdämpare
- sprucken motorkåpa vänster fram
- sprucket plexi
- punktering fram o kanske sned fälg
- sned pakethållare o bortsliten topbox
- backspeglarna av
- ordentligt snett styre
- kåpan intryckt på högra sidan
- buckla i tanken
Det är väl ungefär de där sakerna som jag har hittat vid en snabb överblick. Det kan hända att det dyker upp mera fel när man börja plocka isär den också.
Nån som har nåt gott råd till mig vad jag kan göra med hojen?
Tacksam för olika tips o alternativ
Så nu står jag här med en krockad hoj som jag inte vet vad jag ska göra med. Skulle vilja reda upp den men vet inte om jag kan få begagnade delar till den i Finland (där jag bor) o hur mycket det kan bli att kosta.
Här är iaf skadorna som jag har sett på den vid första granskningen.( hojen står hos polisen än)
- böjda framdämpare
- sprucken motorkåpa vänster fram
- sprucket plexi
- punktering fram o kanske sned fälg
- sned pakethållare o bortsliten topbox
- backspeglarna av
- ordentligt snett styre
- kåpan intryckt på högra sidan
- buckla i tanken
Det är väl ungefär de där sakerna som jag har hittat vid en snabb överblick. Det kan hända att det dyker upp mera fel när man börja plocka isär den också.
Nån som har nåt gott råd till mig vad jag kan göra med hojen?
Tacksam för olika tips o alternativ