och när börjar man bli riktigt snabb då?Pålle skrev:Hör med Sara Dolk, vad som händer med hennes 929 vet jag inte, men jag antar att hon inte kommer köra med den nästa år och där kan ju mycket väll sitta grejor om är till salu vid sidan om, om den inte redan är såld dvs.
Om du tror att bakdämparen är en begräsning får du handla en ny, att byta fjäder där hjälper knappast. Byta fjädrar fram gör du om den är för mjuk och inställningarna inte räcker till. Mer troligt är att när det väl behövs, så räcker inte det utan omchimsning och ventilbyte är ett måste...
Tyvärr har Honda inte byggt en kompromisslös R-hoj på många år, inte förräns 600RR, och ändå är inte ens den särskilt snabb orginal(inte många som rullade i 600std den gångna säsongen...) Honda brukar ha ett par kilo övervikt, även om de gärna uppger annat.
Lyssna på Teddy, ställ in orginalgrejorna och byta hoj när det börjar gå riktigt snabbt. Putsa inte för mycket på grisen.
/Joakim
när man inte har någon konkurans i den röda gruppen på bike-events bandagar, eller?