vad göra? (tjej problem)

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
RoLLER skrev:
Har hon en syster? I så fall tar du henne.

Har hon ingen syster så tar du hennes bästa väninna bara.

Då kommer hon garanterat att höra av sig.

Lycka till // RoLLER

I värsta fall så får du ta morsan.........., för en sån har hon nog.
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Jag och vår käre GSXR1100R satt och funderade på detta fenomenet kvinnor härom dagen .....

Det är lika bra att inte ens försöka att klura ut hur deras hjärna och tankegångar funkar, för när man tror sig förstå så gör det något tvärtemot direkt.

Det är vissa saker man inte kan förklara ..... är universum oändligt ..... hur tänker kvinnor ....
Istället är det bara att acceptera att vi ALDRIG kommer att förstå dem.

Män är från Mars och kvinnor får man inte skjuta.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Mr K skrev:
Jag och vår käre GSXR1100R satt och funderade på detta fenomenet kvinnor härom dagen .....

Det är lika bra att inte ens försöka att klura ut hur deras hjärna och tankegångar funkar, för när man tror sig förstå så gör det något tvärtemot direkt.

Det är vissa saker man inte kan förklara ..... är universum oändligt ..... hur tänker kvinnor ....
Istället är det bara att acceptera att vi ALDRIG kommer att förstå dem.

Män är från Mars och kvinnor får man inte skjuta.
Ja detta stämmer bra, om man försöker att lista ut hur kvinnor tänker blir man galen (galnare).

Kvinnor är helt enkelt omöjligt att begripa sig på, om du säger vad du tror att hon vill höra istället för vad du tycker så blir det fel ändå.

Säg och gör vad du vill så slipper du iaf bli besviken på dig själv.

Snart är det vår och vem har tid med kvinnor när man kan köra hoj.
 

Mie

Vart är solen?
Gick med
3 Jan 2005
Ort
Strängnäs
Hoj
Sålt den....
Killar är tyvärr inte heller så lätta att förstå sig på... :gnissla

Men det låter som om det gått lite snabbt så det blivit lite för mycket helt enkelt.. så det verkar som om hon vill vara lite själv..
mitt råd är då att INTE ringa och sms:a hela tiden för då blir det bara ännu mer jobbigt.. utan låt det gå några dagar utan att du hör av dig till henne,

Om hon saknar dig under den tiden du inte hör av dig till henne, så kommer hon garanterat höra av sig till dig!
Men om hon inte gör det så åk hem till henne efter några dagar och kolla läget med henne.
Var dig själv utan att vara FÖR på!
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
Äh, är det så jäkla stor skillnad egentligen? Jag tycker jag retar mig precis lika mkt på killar som på tjejer. Folk i största allmänhet betér som som rövhål.

Sen blir saker helt plötsligt mer komplicerat när känslor är inblandat, det är ju solklart. Vem tänker klart då liksom?

Men sen är vi människor förbannat komplicerade också. Vad är det för jäkla spel man ska behöva hålla på med egentligen? Man får inte höra av sig för mkt o man får inte höra av sig för lite. Man får inte säga ditten o man får inte säga datten. Vad är det för skit?

Det värsta är ju att det funkar...
 

Mie

Vart är solen?
Gick med
3 Jan 2005
Ort
Strängnäs
Hoj
Sålt den....
CorbenDallas skrev:
Äh, är det så jäkla stor skillnad egentligen? Jag tycker jag retar mig precis lika mkt på killar som på tjejer. Folk i största allmänhet betér som som rövhål.

Sen blir saker helt plötsligt mer komplicerat när känslor är inblandat, det är ju solklart. Vem tänker klart då liksom?

Men sen är vi människor förbannat komplicerade också. Vad är det för jäkla spel man ska behöva hålla på med egentligen? Man får inte höra av sig för mkt o man får inte höra av sig för lite. Man får inte säga ditten o man får inte säga datten. Vad är det för skit?

Det värsta är ju att det funkar...

Ja det var ju det jag menade.. människor är komplicerade och de flesta blir rädda när det blir känskor inblandade.. för man vill ju inte bli sårad så då vågar man inte släppa taget...
Bäst vore det om inte alla vore så rädda för att säga som dom tycker och tänker, då hade tex Spoon inte hamnat i den sits som han sitter i nu!
folk måste börja våga säga vad dom tycker, tänker och känner... på ett civiliserat sätt!
 

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Ort
Nkpg
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
CorbenDallas skrev:
Vad är det för jäkla spel man ska behöva hålla på med egentligen? Man får inte höra av sig för mkt o man får inte höra av sig för lite. Man får inte säga ditten o man får inte säga datten. Vad är det för skit?

Där slog du spiken i huvudet. Jag fattar inte att man håller på och spelar spel. De enda bra (allt sammantaget) förhållanden jag har haft har varit de där det inte har spelats några spel alls.

Det säger sig självt, egentligen. Skall man leva tillsammans med någon så håller det inte någon längre stund att vara någon annan än sig själv. Man kan jobba på hur man är men man kan inte dölja det.

Relationer skall inte vara krångliga, är de det då är de förmodligen inget att ha... med brasklappen att tjejen i det här fallet kanske, möjligen, eventuellt kan vara mer förvirrad än ute på att spela spel. Med en massa tur.

Fasen, när jag tänker på alla trassliga tjejer som jag försökt stå ut med så blir jag sugen på att fara iväg och skaffa en present till hon som inte är sån. :kär :kär :kär
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
CorbenDallas skrev:
Äh, är det så jäkla stor skillnad egentligen? Jag tycker jag retar mig precis lika mkt på killar som på tjejer. Folk i största allmänhet betér som som rövhål....
Raggar du på bägge håll?
A little bit of AC and DC?
Both like the tuna and the hot dog?

Hade jag vetat detta tidigare hade du kunnat få bo hos mig ..... puss puss :arsele
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
ft skrev:
Relationer skall inte vara krångliga, är de det då är de förmodligen inget att ha...

Helt rätt. Är bruden konstig o jobbig är hon inget att ha, då blir förhållandet konstigt o jobbigt.
 

Mie

Vart är solen?
Gick med
3 Jan 2005
Ort
Strängnäs
Hoj
Sålt den....
ft skrev:
Det säger sig självt, egentligen. Skall man leva tillsammans med någon så håller det inte någon längre stund att vara någon annan än sig själv.

:tummenupp Mycket bra skrivet!! Tänk att det fanns killar som inte spelar spel.. :Bugar fram för fler sådana killar ( och tjejer)
 

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
spoon skrev:
är inte det sista alternativet iaf, pratade nämligen med hennes tjej polare i dag på hennes telefon...





dags och dra vidare, ingen som har en hoj runt 30 000 att sälja?


hände för mig också för ett par år sen :( men va fan! Jag gjorde som så att jag ignorerade henne totalt....jag kunde gå förbi henne utan o hälsa...då ställde hon sig bara o vrålstirra på mig, men jag brydde mig inte ett jota :yoparty Tänkte, är det så brudar vill ha de så ska de få smaka på grekens recept.......gick ett par veckor och då helt plötsligt ringde hon och ville träffas men jag tackade nej till henne :tummenupp för jag kände att jag inte ville råka ut för det en gång till.....för det var ganska jobbigt då hon inte hörde av sig/jag kunde inte få tag på henne osv osv.....

:( Bra tjejer är svårt att få tag på........
 

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
RoLLER skrev:
Usch!

Jag gillar fina flickor.... fast dom skall vara dåliga med mig. Men bara med mig!

gillar också fina flickor :yoparty
men ibland så finns de inte tillgängliga :lol
 

Peaches

Peaches
Gick med
23 Apr 2004
Ort
Karlstad
Hoj
Sv 650
Spoon - hur gammal är tösen ?
Kan ju ha med åldern att göra att hon inte vågar ta tag i "problemet"...
Ingen här kan ju påstå att de kunde sätta sig ner och göra slut på ett moget, "värdigt" sätt när man var 17 år.

Jag håller dock med om att det bästa tipset är att ignorera henne. :(
 

spoon

Lucky 7's
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Sundbyberg
Hoj
Airbus 321
Peaches skrev:
Spoon - hur gammal är tösen ?
Kan ju ha med åldern att göra att hon inte vågar ta tag i "problemet"...
Ingen här kan ju påstå att de kunde sätta sig ner och göra slut på ett moget, "värdigt" sätt när man var 17 år.

Jag håller dock med om att det bästa tipset är att ignorera henne. :(

hon är 23.

men nu är hon glömd iaf, tackar för hjäpen.

Rubrik: Tandborste TePe Mjuk
Text: Säljer nu min ex tandborste som hon glömde hemma hos mig när hon stack.
Model: TePe Mjuk
Färg: Lila med glitter
Använd i en vecka, nästan som nu.
Saknar originalförpackningen.

Tänkte mig en femma eller högstbjudande.
Hämtas, skickas ej.
 
Last edited:
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top