Ben Pool
Kärring
duckie skrev:Jag är kvinna och saknar således per definition logik.
Men humor har du iaf
tassen skrev:Läst dina inlägg, en del är väl vettigt, men mycket så typiskt kvinnor ....
Bekräftelse i form av dyra presenter....
duckie skrev:Saken är den att jag hävdar att lite bling-bling är bättre än att dammsuga huset om man gjort nåt dumt och behöver smöra lite för tanten.
Ben Pool skrev:Jag vill hävda att du har åt helvete fel, men å andra sidan så är jag inte säker på att jag då har rätt
duckie skrev:Mm, men du skulle ha läst ursprungsfrågan också då så skulle du ha fattat att detta inte handlar om bekräftelse.
Saken är den att jag hävdar att lite bling-bling är bättre än att dammsuga huset om man gjort nåt dumt och behöver smöra lite för tanten.
duckie skrev:...Saken är den att jag hävdar att lite bling-bling är bättre än att dammsuga huset om man gjort nåt dumt och behöver smöra lite för tanten.
KaliZ skrev:Jag skulle vilja hävda att kvinnor är lite som en krukväxt.
Ben Pool skrev:eftersom jag är tämligen övertygad om att Duckie har totalt fel (utom i sitt påstående om att kvinnor saknar logik) så genomför jag just nu en undersökning bland mina kvinnliga bekanta
KaliZ skrev:OM jag får lägga mig i diskussionen med mina erfarenheter lite så har ni rätt allihopa. Tittar vi på landsbygdsflickan så uppskattar hon just små saker som otippade städ/disk/matlagningar o lite blommor. Medan stadstösen är mera åt glitter o glamour hållet.
duckie skrev:Du är diskvalificerad på grund av att dina erfarenheter inte stämmer.
Jag är en landsbygdsflicka.
Ben Pool skrev:eftersom jag är tämligen övertygad om att Duckie har totalt fel (utom i sitt påstående om att kvinnor saknar logik) så genomför jag just nu en undersökning bland mina kvinnliga bekanta
An3Azz skrev:Jag förstår inte riktigt det här längre, när vi pratade om matlagning så trodde jag att det var nåt i stil med följande scenario, nu vet jag ju att det redan löst sig med skit idet nu ska jag spåna lite. Här följer matlagningsscenariot.
Om man nu ska be om ursäkt med mat så menar jag att man ska göra en stor grej av det, för antagligen så delar man på hushållssysslor hemma, det gör iaf jag och damen. En ursäktsmiddag ska därför vara nåt speciellt, således så kan man t.ex leta upp det smaskigaste receptet man hittar och svarva ihop det, duka skitnajjsigt med blommor levande ljus och myspysmusik mm se till och ha gott vin hemma, gör en smaskig efterätt oxå. Kan med fördel kombineras andra romantiska saker också, t.ex upptappat skumbad i ett med blommor/levande ljus överfyllt badrum när hon kommer från jobbet och är trött och slut innan maten då alltså.
Är jag torsk med det resonemanget Duckie?? att göra något romatiskt alltså....
duckie skrev:Jaa...och tänk om man hittade på ett par lena pärlörhängen bland bubblorna också...
Jag har lite borstade opaler liggandes hemmaduckie skrev:Mm, men du skulle ha läst ursprungsfrågan också då så skulle du ha fattat att detta inte handlar om bekräftelse.
Saken är den att jag hävdar att lite bling-bling är bättre än att dammsuga huset om man gjort nåt dumt och behöver smöra lite för tanten.
IronMike skrev:Några tips?
Inga dildosar eller spa-weekends...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024