Vad gjorde du på jobbet idag?

Paradoxy

Guest
Itacha75 skrev:
2700263 Sen för att inte glömma alla jävla cp-grillar.

DT suger. Griniga jävla as och obekväm stol. Köket är bäst. ;)

Allt över åtta grillar på ën gång är grillparty :banana

Vi har inga stolar i DT'n. Inte för att jag bryr mig, men ändå :tungan

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Sådär ja... just smällt i min lite frukost efter en hård natt på jobbet..

Börja kvällen me o åka lite bil, sen åkte ja lite mer bil.. sen tog ja rast, sen åkte ja lite mer bil o avsluta med att åka bil hem =)..

Jaja, jag körde lite jobbiga ronder både till fots o me bilen där emellan men va fan :tungan

Sanna-Lkpg

Uppdaterad
Gick med
11 Aug 2006
Hoj
CBR600FS
Ja, jättekul när det är värsta rushen, någon fuckar till sig i köket, kassan blir sur. En måste tas ur köket för shiftledaren vill ha en till kassa öppnad. Och som grädde på moset måste någon springa och hämta pompa. :huvet Sen för att inte glömma alla jävla cp-grillar.

DT suger. Griniga jävla as och obekväm stol. Köket är bäst. ;)

Rookie! :D

Men jag instämmer i en sak - köket rockar bäst :yoparty

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Det blev en händelserik natt på jobbet =)

2173.pic.jpg

Står där o ugglar till höger :D..

Sarge

Jag, knepig? Självklart!
Gick med
30 Apr 2005
Hoj
Bandit 1200
Ledsen, men enligt lagen 1990:217 kan jag inte berätta det. :arsele

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Ja även idag har jag sålt snusk. Det som kan vara värt att nämna är dock att jag blev erjuden ett handjob för 300 :- :gnissla.

Kom in en kvinna som talade engelska och sa att hon blivit hitskickad för att utföra sina tjänster. Jag sa då att hon måste ha gått fel, varpå hon indirekt erbjöd mig sina tjänster för 300 pix :näsblod.

Tack men nej tack...bye bye!!

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Fifan, första dagen åter tillbaka på jobbet efter 3 å en halv månads "semester". Iofs så var det en lugn dag mest åka runt i bilen och titta på när andra jobbade. :)

Trötter

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
på gång
05:30 är man på jobbet, svidar om till blåstället och tar en fika och går ner till pressen och hoppas på att nattlaget har plåtat ur expressen ur maskin, men som vanligt så har dem inte gjort det, så får börja med att ta fram pagineringarna och se vad som ska tryckas, gör om lite i källaren, visar sig sitta rosa papper i ena rulstället, det måste ur och så måste det göras pappersbetsällning som vanligt så är robotarna sega så man går upp under tiden och tar en till fika och käkar sin frukost Och hoppas att allt är klart när man kommer ner.
06:30, allt klart i källaren, beställer plåtarna till första tryckningen, plåtar ur under tiden, och sen så drar man om lite pappers banor och sådant, kollar så att färg lådorna inte har svämmat över någonstans igen och drar ur färg lådor där det ska köras sortiment rulle.
07:00 drar vi igång pressen och kör dem första tryckningarna, kl 9 går vi och käkar lunch, sen ner i pressen och gänget och fortsätta trycka.
13:15 kommer eftermiddags gänget och löser av oss, går upp och duschar och byter om och sticker hem och passar på att titta förbi gamla skolan och prata med min lärare som vill komma på studie besök med sina 1or. Så har min dag sett ut.

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
har inte gjort ett skit, drog iväg några försäkringar, och så nu sitter jag och är skit hög på kaffe.. KOOOFFEEEIIIIN!!!!

mr_sundstrom

Firefighter
Gick med
27 Jun 2008
Hoj
SV650S -05
Kan ju säga vad jag gör just nu, på jobbet... Står och surfar medans mina kollegor står och sliter med ett haveri på maskinen...

Ja, jag är ond!!!

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Kört taxi hela dagen. Nästan bara färdtjänst.
För en gångs skull inte en enda pensionär som stank piss, och jag behövde inte bära omkring någon nerpissad rullator. Jag antar jag borde vara nöjd.

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Just nu sitter jag och tittar på en server som gått överhettad och står på avkylning innan den får boota igen.

På TVn går New York Undercover (riktigt blask), och jag hoppas natten blir lika händelselös som föregående.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Chicken! :D

Har hållit xx kurser i just det så jag kan ge dig ett par stalltips!
Låtsas att du vinner en miljon varje gång ett barn vill byta sin HM-leksak och bjud alla pensionärer på kaffe, sen kommer du vara populärast i kassalinjen!

Glöm inte - servicetider på mer än 12 sekunder är dåligt :yoparty

Sen är det betydligt lättare att ragga från kassalinjen :tungan (för man är ju som snyggast i arbetskläderna....)

Lismande dårar bakom kassan är bara irriterande, oavsett vad du ska handla. Lagom glad räcker liksom, inte överdriva för då blir bara en annan på dåligt humör :mad

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Idag tog jag sovmorgon så jag var inte på jobbet förens 9-tiden. Sen hjälpte jag inköp att köpa hem 500 stålomspunnen slang. Nu blir det SH-surf fram till hemgång kl16,00

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Idag har jag tillverkat 60 ton koncentrerad spolarvätska och smakat av karten på alla äppelträden ute på gården. Samt druckit kaffe och käkat glass :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati