Vad gjorde ni i går?

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Hämtade en r1:a 01 i skåne land 36 mil på motor väg sista milen i regn fan va det är tråkigt att köra motorväg

nej fick inte weeila för Ägaren till hojen som åkte bakom med bil och va nervös som fan efter som det är hans första hoj :D :D

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Var och besökte LF med sköterska och tro mig, det råder ingen brist på uppassning av LF.
Barbs är grym på att laga mat och passa upp och ta hand om invaliden :D

Tack för senast :)

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Så ja.

Den snälle DR Björnum skall ge mig en platta och sju skruv på torsdag så att det blir ordning på det hela.

Uppenbarligen så hoppar nyckelbent omkring som det vill och vägrar fästa dessutom har det den goda smaken att lägga sig omlott.

Tack till min älskade Skrutt för all hjälp.

:ringareninotredam

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Så ja.

Den snälle DR Björnum skall ge mig en platta och sju skruv på torsdag så att det blir ordning på det hela.

Uppenbarligen så hoppar nyckelbent omkring som det vill och vägrar fästa dessutom har det den goda smaken att lägga sig omlott.

Tack till min älskade Skrutt för all hjälp.

:ringareninotredam

Se där ja, hoppas det läker ordentligt nu :tummenupp

Kan man låta plattan sitta sen, då kanske man bara kan värma lite och böja tillbaka lite om det skulle hända igen? :gnissla

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Skall bara lipa av mig lite :gnissla

Nyckelbenet hade haft den goda smaken att börja läka runt om så det fick sågas bort lite bröte innan det kunnde skruvas.

Ett gigantiskt tack till Göteborg medical center,Dr Björnum ,sköterskorna (då speciellt Barbro som sedan 1965 pysslat med detta ,vilken kvinna) som fixade till mig ifrån förstabesök till operation inom en vecka.

Sist ,men mest älskad..

Min kära Skrutt som höll mig i handen och som fixade så att jag fck en extra tjock platta som håller för lite stryk.

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
:pannkyss du e snart me i matchen igen! Krya på dig! Gött med kärlek som övervinner allt mitt i alla skit också!:tummenupp

henq

hc-devil
Gick med
19 May 2003
Hoj
KTM 690 SMC R & Honda TRX 250 EX
lånar tråden för en dubbelpost :)

Blev avkastad av mitt italienska fullblod igår (ja ja lennart, det var mitt eget fel) på bandagen på Säve.

jobbigt att skriva enbart med vänstern men båtbenet är helt och det är en rejäl spricka i strålbenet + nåt skumt runt småbenen i handen.

själv landade jag på asfalten (kanske 50cm från gräset :mad: ) medans hojen drog 30 meter ut och la sig mjukt och fint i gräset.
inte minsta skada på hojen.

så det blev akuten igår kväll istället för wcx

Bifogat

• P6302801.JPG
    P6302801.JPG
    66.1 KB · Visningar: 36

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
lånar tråden för en dubbelpost :)

Blev avkastad av mitt italienska fullblod igår (ja ja lennart, det var mitt eget fel) på bandagen på Säve.

jobbigt att skriva enbart med vänstern men båtbenet är helt och det är en rejäl spricka i strålbenet + nåt skumt runt småbenen i handen.

själv landade jag på asfalten (kanske 50cm från gräset :mad: ) medans hojen drog 30 meter ut och la sig mjukt och fint i gräset.
inte minsta skada på hojen.

så det blev akuten igår kväll istället för wcx

Aj fan... hoppas det läker snabbt och utan komplikationer. Finns ju trevligare sätt att spendera en lördagkväll.

Den andra halvan av HC-devils vill nog ha gips runt huvudet idag :död

Får vi skriva och rita på ditt gips?

Last edited:

sandersen

Live like there is no tomorrow.
Gick med
24 Feb 2007
Hoj
Gsxr 600
Igår eller snarare 1 natt så va jag på väg hem från en tjejkompis och de är 6,5 mil hem och 2 mil senare mitt ute på landet så dör motorn helt plötsligt.
Jag försöker starta den igen me startmotorn och den orkar inte driva runt.. Aha slut på kräm i batteriet tänkte jag så då äre lungt bara man kommer hem. Men då försöker ja springa igång hojen på alla växlar och bakhjulet är totaltlåst..:|Så efter att ringt runt till hela släckten o fråga efter om någon kan komma o hämta mig så kommer min bror efter 2,5 timme me OKQ8 kärra så vi får hem hojen som tydligen har skurit totalt..:(

sån skön och otroligt kall natt hade jag´! kan ni slå de:p?

Tack att ingen stanna iaf!!

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Igår eller snarare 1 natt så va jag på väg hem från en tjejkompis och de är 6,5 mil hem och 2 mil senare mitt ute på landet så dör motorn helt plötsligt.
Jag försöker starta den igen me startmotorn och den orkar inte driva runt.. Aha slut på kräm i batteriet tänkte jag så då äre lungt bara man kommer hem. Men då försöker ja springa igång hojen på alla växlar och bakhjulet är totaltlåst..:|Så efter att ringt runt till hela släckten o fråga efter om någon kan komma o hämta mig så kommer min bror efter 2,5 timme me OKQ8 kärra så vi får hem hojen som tydligen har skurit totalt..:(

sån skön och otroligt kall natt hade jag´! kan ni slå de:p?

Tack att ingen stanna iaf!!

Uj.. låter inte speciellt kul. Hade varit bättre om du varit här i Göteborg och värmt dig vid den stundtals enormt stora brasa som brann på WCX-festen igår.

Mi-Ni

Ny medlem
Gick med
8 May 2005
Hoj
CBR 600F

Den andra halvan av HC-devils vill nog ha gips runt huvudet idag :död

Får vi skriva och rita på ditt gips?

Det fanns en till som levde rövare och rockade till Guns n' Roses i går och somnade på toaletten när vi kom hem... :trött
Han höll dock fanan högt mellan kl 12.30 då han vaknade till kl 13.45 då jag åkte till jobbet. Vet inte hur det är nu :D

Jag vill oxå skriva på gipset Henq!!

kinesen

Medlem
Gick med
12 Feb 2005
Hoj
Triumph Trident 900 + M1800
Danmark

Var i danmark och körde en runda och sen grillade vi sen åkte vi till Netto och handlade en massa sprit *ler*

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO