Vad hände med Tammer?

sportbilsentusi

Obotlig bil/MC/klock och musik/HIFI-nörd
Gick med
14 Oct 2015
Hoj
Honda CB1000RA, LeoVince, decat -09
Det enda han gjorde var ju att trolla efter reaktioner.
Om man som han bara är ute efter att provocera, och fortsätter vinkla budskapet tills någon reagerar...ofta med det som gränsar till lögner om inget annat fungerar - kan man inte annat än tröttna.
Alla får tycka som de vill, men jag anser att en diskussion ha hållas på en vuxen nivå dä man vill bemöta motpartens frågor seriöst.
Detta gjordes inte.
Var uppenbart att han bara ville provocera fram reaktioner.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Om man som han bara är ute efter att provocera, och fortsätter vinkla budskapet tills någon reagerar...ofta med det som gränsar till lögner om inget annat fungerar - kan man inte annat än tröttna.
Alla får tycka som de vill, men jag anser att en diskussion ha hållas på en vuxen nivå dä man vill bemöta motpartens frågor seriöst.
Detta gjordes inte.
Var uppenbart att han bara ville provocera fram reaktioner.
Ja han var extremt monoton och helt oemottaglig för att man kunde lyssna och bemöta hans resonemang om Ryssland men att dagligen jämföra ALLT med vad USA gjort någon gång, någonstans går bara inte.. Till sist går det ju inte att tycka något om något och han malde bara på med samma mantra så sammantaget var det bra att han lämnade, inte för att han tyckte fel eller var otrevlig utan för att han var så sjukt provocerande.

För mig går det också bort med att vara helt incognito, att aldrig meddela vad man är intresserad av, hur gammal man är, var man bor osv.. Bara 100% monotont papegojasnack.

Den andra var väl mer resonerande även om han blev direkt stötande med sina aggressiva påhopp, trots all dynga jag spridit här (Förlåt alla) så har ingen någonsin skrivit som han gjorde till mig. Hell alltså.

😅

H_____P

Trygghetsnarkoman
Gick med
11 Apr 2010
Hoj
KTM 1290 GT-22, Husky 701, Yamaha 660 XTR
Det var nåt med Tammers ton i sina inlägg, som Markus skriver, totalt monotona. Misstänkte att det var ngn form av chattbot?

Hell/Birger - där var det uppenbart att det var en människa bakom, helt galna åsikter samtidigt mkt intressant när han rörde sig till vad detta forum är till för, mc snack.

Även jag är lite skeptisk till att banna men hoppas att mod hade goda anledningar till det.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Ja, Hell var ju faktiskt motorcyklist och i motsats till Tammer kunde han ju faktiskt bidra i vissa trådar.
Att han hade galna åsikter om ryssar och Ukrainare är kanske inte rätt anledning för banning. Inte för att det gjorde någon skillnad för min del, jag la honom på min ignorelista då jag inte orkade läsa hans åsikter där.

Felix83

Never trust a fart on a motorcycle
Gick med
18 Jan 2022
Hoj
2017 Street Triple RS, 2006 CBF1000A
Nu framstår det ju som personer utanför SHs åsiktskirridor inte tillåts.
Jag uppfattar SH:s åsiktskorridor som snäppet bredare än en ordinär landningsbana. Det finns många här vars politiska åsikter skiljer sig från mina, men eftersom jag är för gammal och trött för att skrivbordskriga så ger mig inte in i polemik med dem.

Tammers eviga trolltjat om att alla Yamaha SR250 köps upp av samlare blev bara långtråkigt i längden. Eftersom jag håller mig borta från politiktrådarna här så kan jag inte uttala mig om hans övriga bidrag till diskussionen, men jag förutsätter att det fanns fog för moderatorerna att banna honom.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...