Det verkar som Du inte har någon som helst koll på hur försäkringar fungerar.GuW skrev:Hoppas att ingen av hojarna var helförsäkrad!
Det verkar som Du inte har någon som helst koll på hur försäkringar fungerar.GuW skrev:Hoppas att ingen av hojarna var helförsäkrad!
Va?Speedy skrev:Uuuuups!!! :corn
Fredrik
Tack UrbanTigerUrbanTiger skrev:Hoppas att det fixar sig
Goose skrev:Det verkar som Du inte har någon som helst koll på hur försäkringar fungerar.
twinner skrev:Tur att trafikförsäkring är lag.Hoppas det löser sig snabbt OCH att killen som orsakade detta lär sig en läxa.
Goose skrev:Det verkar som Du inte har någon som helst koll på hur försäkringar fungerar.
GuW skrev:jag hoppas verkligen att båda var TRAFIK försäkrade, men att ingen av dom var HEL försäkrade.
Bolla lite med tanken att bara den påkörda cykeln hade HEL försäkring, den påkörande givetvis TRAFIK, killen som har HEL tycker synd om killen som har TRAFIK och vill göra honom en tjänst...
freddanm skrev:Vad hände skogskyrkogården idag?
Du ska va glad där uppe, mkt av vår deg går upp till er i norrland..GuW skrev:Jodå, jag har ganska bra koll, jag hoppas verkligen att båda var TRAFIK försäkrade, men att ingen av dom var HEL försäkrade.
Peter80 skrev:Hur i helvete får du den ekvationen att gå ihop?
bara undrar, inte anklagar
GuW skrev:Jodå, jag har ganska bra koll, jag hoppas verkligen att båda var TRAFIK försäkrade, men att ingen av dom var HEL försäkrade.
Bolla lite med tanken att bara den påkörda cykeln hade HEL försäkring, den påkörande givetvis TRAFIK, killen som har HEL tycker synd om killen som har TRAFIK och vill göra honom en tjänst...
Givetvis hoppas jag att den påkörda cykeln repareras till sitt forna skick, utan att ägaren behöver lägga ut ett öre eller drabbas av bonusförlust, för det är ju så det är TÄNKT att fungera.
Goose skrev:En R6 förare föll av hojen, när han skulle stunta Sen så fortsatte hojen av sig själv i 60 meter för att sen krascha in i MIN hoj, som sen träffade en annan.
2 minuter innan kraschen hade vi snackat om hur vingligt han körde och att snart händer det en olycka, men vem i helvetet skulle tro att han skulle träffa MIN hoj.
Som tur var det inga personskador, bara plast och metall som behöver fixas,,,,men va fan, få en Suzuki våldtagen av en Yamaha R6,,,,,,,,,
Tack Nursey, Hoppas att Du fick nytta av länkarna jag skickade till Dig!Nursey skrev:Goose, lessen att hora !! Hoppas att det fixas snart. Murphys lag....ston
Nursey skrev:Goose, lessen att hora !! Murphys lag....ston
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |