Dom vill hellre åka på en lite mer "racingbetonad" bana säger dom. Dom tyckte att Gislaved var lite för liten.Ten-0 skrev:2064312I Gislaved får dom köra minimoto. Iofs en 3 mil för dom, men betydligt närmare än Borås.
Dom vill hellre åka på en lite mer "racingbetonad" bana säger dom. Dom tyckte att Gislaved var lite för liten.Ten-0 skrev:2064312I Gislaved får dom köra minimoto. Iofs en 3 mil för dom, men betydligt närmare än Borås.
6008pro skrev:2064546Dom vill hellre åka på en lite mer "racingbetonad" bana säger dom. Dom tyckte att Gislaved var lite för liten.
Bra Martin!NSR_Martin skrev:2072773Jag är sugen på att köra minimoto, någon annan som känner samma sak...? MiniERF vore ju riktigt kul om vi kunde få ihop det...
Nån måste ju göra det, intresset verkar ju bara sådär lagom hett dockThe_Wanderer skrev:2074044Bra Martin!
Du styr upp det
säg var å när så lovar jag inte att jag kan
tjöööp snabbare än snabbt, lär ju bli massa åkande i sommarEmmi skrev:2074460Jag kan hänga på men e utan hoj!
Nja tänkte byta däck på motarden på onsdag + att det ser lite vått å kallt ut om man ska tro smhi...NSR_Martin skrev:2074659
Köra på onsdag? Hur länge jobbar ni?
Ring mig nån dag när du kan så får vi bevisa vilket som är bäst av gammal och erfaren eller ung och galen när det gäller minimotoThe_Wanderer skrev:2075702Nja tänkte byta däck på motarden på onsdag + att det ser lite vått å kallt ut om man ska tro smhi...
vädermessigt ser det perfekt ut idag. men tyvärr har jag andra planer idag
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |