Hej! Jag undrar om det finns underlag för en sån här tråd där alla medlemmar kan posta inlägg om vad som händer idag inom MC/motor? Måste inte vara strikt MC anser jag.
Har själv ibland sjuka problem att hitta något att göra, med tristess som följd! Som idag när man har lite tid över eller bara vill hitta på något / komma iväg...
Exempel på saker jag skulle uppskatta att få tips om som man kan bläddra igenom tråden efter:
Syftet med tråden är helt enkelt att ha 1 ställe på SH att gå till istället för att skanna alla sidor man kan hitta på internet bara för att ha något att hitta på om man råkar veta att man är ledig idag, eller en viss dag i framtiden.
Inser att tråden kanske kan bli svårsökt, så om den kan hålla sig till mestadels posta just tips med följdkommentarer som ska hålla sig till frågor om kanske mer info mm.
Inläggen bör innehålla:
- Datum
- Ort / Plats
- Namn på "event" eller vad som händer
- Om det kostar pengar
- Information som på något sätt beskriver eventet
Vad säger ni?
Kan om alla tycker det är en god idé försöka promota tråden lite extra så den tar fart genom att fästa tråden så den blir "sticky" och håller sig i topp i forumet.
(tips i efterhand om denna tråd blir poppis, klicka på "Bevaka" i topp så finns genvägen "Bevakningar" i profilfältet längst upp så du snabbt hittar till tråden)
UPPDATERING
Vi postar istället allt i KALENDERN som alltid funnits
https://www.sporthoj.com/forum/calendar.php
(vartefter kommer fler länkar skapas för att komma till kalendern)
Har själv ibland sjuka problem att hitta något att göra, med tristess som följd! Som idag när man har lite tid över eller bara vill hitta på något / komma iväg...
Exempel på saker jag skulle uppskatta att få tips om som man kan bläddra igenom tråden efter:
- Tävlingar (MC, bil, whatever. Allt som osar slitna motorer och låter?)
- Träningar / bandagar (ibland kanske man bara vill åka och titta)
- Uppvisning / motorevent
- Provkörningar / avrostningar
- Större reor/utförsäljningar
- Allt annat med motor
Syftet med tråden är helt enkelt att ha 1 ställe på SH att gå till istället för att skanna alla sidor man kan hitta på internet bara för att ha något att hitta på om man råkar veta att man är ledig idag, eller en viss dag i framtiden.
Inser att tråden kanske kan bli svårsökt, så om den kan hålla sig till mestadels posta just tips med följdkommentarer som ska hålla sig till frågor om kanske mer info mm.
Inläggen bör innehålla:
- Datum
- Ort / Plats
- Namn på "event" eller vad som händer
- Om det kostar pengar
- Information som på något sätt beskriver eventet
Vad säger ni?
Kan om alla tycker det är en god idé försöka promota tråden lite extra så den tar fart genom att fästa tråden så den blir "sticky" och håller sig i topp i forumet.
(tips i efterhand om denna tråd blir poppis, klicka på "Bevaka" i topp så finns genvägen "Bevakningar" i profilfältet längst upp så du snabbt hittar till tråden)
UPPDATERING
Vi postar istället allt i KALENDERN som alltid funnits
https://www.sporthoj.com/forum/calendar.php
(vartefter kommer fler länkar skapas för att komma till kalendern)